خبرگزاری کار ایران

به مناسبت هفته مبارزه با مواد مخدر اجرا می‌شود:

پیاده‌روی خانوادگی در ارتفاعات روستای حنب کاشان

asdasd
کد خبر : ۸۵۱۹۷

مدیرعامل سازمان رفاهی تفریحی شهرداری کاشان از برگزاری شصت و نهمین کوهگشت خانوادگی به روستای خنب این شهرستان خبر داد.

ایلنا: مدیرعامل سازمان رفاهی تفریحی شهرداری کاشان از برگزاری شصت و نهمین کوهگشت خانوادگی به روستای خنب این شهرستان خبر داد.

مهدی نادعلی در گفتگو با خبرنگارایلنا درکاشان با اعلام این خبر گفت: به مناسبت هفته­ مبارزه با مواد مخدر شصت و نهمین کوهگشت خانوادگی به روستای خنب کاشان برگزار می‌شود.

وی افزود: خانواده‌های کاشانی مسیر ۲ کیلومتری روستای سرسبز و خوش آب و هوای خنب را با پای پیاده طی می‌کنند.

به گفته وی، اداره ورزش و تفریحات سالم سازمان رفاهی تفریحی شهرداری کاشان در ادامه برنامه‌های ورزش‌های همگانی و کوهگشت‌ها و دشت گشت‌های خود، شصت و نهمین کوهگشت خانوادگی خود را جمعه ۱۴ تیر ماه به مقصد روستای زیبای خنب برگزار می‌کند.

مدیرعامل سازمان رفاهی تفریحی شهرداری کاشان اظهار داشت: اتوبوس‌های سازمان اتوبوسرانی کاشان ساعت ۷: ۳۰ دقیقه صبح جمعه در میدان ۱۵ خرداد شهرستان کاشان آماده سرویس‌دهی به خانواده‌های کاشانی خواهند بود.

مهدی نادعلی، استفاده از طبیعت و هوای پاک، ترویج و نهادینه کردن ورزش همگانی در جامعه و خاطره یکروز به یادماندنی را از جمله اهداف برگزاری کوهگشت خانوادگی ذکر کرد.

وی، توزیع بروشور‌های پیشگیری از اعتیاد و مبارزه با مواد مخدر را از جمله برنامه‌های جانبی این کوهگشت نام برد.

شایان ذکر است: شصت و نهمین کوهگشت خانوادگی توسط اداره ورزش و تفریحات سالم سازمان رفاهی تفریحی شهرداری کاشان و با همراهی و همکاری شهرداری، اداره ورزش و جوانان و نیروی انتظامی برگزار می‌شود.

روستای خنب، یکی‌از روستاهای بسیار کهن و قدیمی بخش مرکزی کاشان است که در منطقه کوهستانی واقع شده و دارای جاذبه‌های طبیعی و گردشگری و زیارتی از جمله مرقد مطهر امامزاده طاهر (ع) از نوادگاه حضرت امام سجاد (ع)، غارتاریخی مظفر، زیارت حسنیه، تنگه دیدنی دربند، دشت وسیع گل محمدی و درختان قطور گردو و بادام است.
در طول هفته بیش از ده هزار نفر از کوهنوردان و گردشگران برای تفریح، زیارت و ورزش به روستای خنب سفر می‌کنند.
روستای خنب با جمعیت بیش از ‪ ۵۰۰‬نفر در ‪ ۱۵‬کیلومتری جنوب غربی کاشان و پنج کیلومتری آزاد راه قم - کاشان - اصفهان واقع شده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز