خبرگزاری کار ایران

مجید امرایی در گفتگو با ایلنا خبر داد:

بازار تئاتر کودک و نوجوان فعالیت خود را آغاز می‌کند

asdasd
کد خبر : ۸۵۱۹۱

پس از برگزاری مراسم افتتاح بازار، نشست تئاتر ملل با حضور نمایندگانی از کشورهای نروژ، کرواسی، عراق، افغانستان، لبنان و آلمان برگزار می‌شود که طی آن هریک به معرفی تئاتر کودک و نوجوان در کشورهای خود می‌پردازند.

ایلنا: بازار تئاتر کودک و نوجوان که فعالیت غیررسمی خود را از روز گذشته(8 تیرماه) با برگزاری بخش سمینار علمی تئاتر کاربردی تئاتر کودک و نوجوان آغاز کرد. این بازار امروز(9 تیرماه) و طی مراسمی با حضور مدیرعامل کانون پرورش فکری رسما افتتاح می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا،‌ مجید امرایی دبیر نخستین بازار تئاتر کودک و نوجوان با اعلام خبر در توضیح روند برگزاری روز اول برگزاری این رویداد اظهار کرد: در نخستین روز برگزاری این رویداد پژوهشگرانی از کشورهای هندوستان،‌ نروژ و ایران به ارائه مقالات خود با موضوعات مختلف پرداختند که توسط هیئت علمی ارزیابی خواهد شد. همچنین بخش‌ اجراهای صحنه‌ای با حضور گروه کارشناسی متشکل از آقایان مصطفی رحماندوست، سید صادق موسوی و عباس جهانگیری کار خود را آغاز کرده‌‌اند و بخش‌های دیگر ازجمله غرفه‌های ارائه و فروش محصولات نیز کار خود را از فردا شروع می‌کنند.

وی با اشاره به برنامه نشست‌های روز دوم ادامه داد: در سالن کنفرانس شماره یک نشستی ویژه ادبیات نمایشی کودک و نوجوان برگزار می‌شود که به معرفی 15نمایش‌نامه جدید اختصاص دارد.

امرایی با اعلام خبر افتتاح رسمی بازار از روز امروز اظهار کرد: نخستین بازار تئاتر کودک و نوجوان امروز رسما با حضور آقای رضایی مدیرعامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان افتتاح می‌شود. همچنین در ادامه نشست تئاتر ملل با حضور نمایندگانی از کشورهای نروژ، کرواسی، عراق، افغانستان، لبنان و آلمان برگزار می‌شود که طی آن هریک به معرفی تئاتر کودک و نوجوان در کشورهای خود می‌پردازند.

وی در پایان اظهار داشت: امروز همچنین نشست دبیران مرتبط با تئاتر کودک و نوجوان را برگزار می‌کنیم که طی آن مدیرانی همچون حسین مسافر آستانه،‌ حسین پارسایی، شهرام کرمی، حسن دولت آبادی، رحمت امینی، آقایان موذن و رضایی نیز به بررسی تئاتر کودک و نوجوان می‌پردازند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز