خبرگزاری کار ایران

رئیس ستاد روحانی در کرمانشاه:

بحثی در خصوص تغییر مدیران استان کرمانشاه نشده است

asdasd
کد خبر : ۸۵۱۶۳

گمانه‌زنی‌های اخیر رسانه‌ای در خصوص تغییر مدیریت ارشد و دیگر مدیران استان را مفید نمی‌دانم و معتقدم اکنون باید بیش از هر زمان دیگری به دنبال پیگیری مطالبات مردم استان باشیم.

ایلنا: رئیس ستاد دکتر حسن روحانی در استان کرمانشاه گفت: چنین گمانه‌زنی‌هایی تنها رسانه‌ای بوده و تاکنون چنین مباحثی مطرح نشده و اساسآ طرح اینگونه مباحث در مقطع فعلی که هنوز مراسم تنفیذ و تحلیف رئیس جمهور منتخب انجام نشده و کابینه شکل نگرفته، به مصلحت نیست.

محمدرضا شعبانی تاکید کرد: قطعآ توسعه استان مستلزم مجموعه مدیریتی کارآمد است، اما تعیین مدیران کارآمد از وظایف و اختیارات وزارتخانه‌ها و وزرای مربوطه است و سهم خواهی در آن جایگاهی ندارد.

شعبانی افزود: گروه‌های سیاسی بهتر است قبل از هرگونه سهم خواهی به پیام مردم در این انتخابات که همانا پیام اعتدال‌گرایی و پرهیز از افراط و تفریط است توجه نمایند و بدانند آنچه در شرایط فعلی مهم، حائز اهمیت و اولویت است، پیگیری مطالبات به حق مردم در جهت کاهش تورم، اشتغالزایی و توسعه و آبادانی استان است که در حال حاضر ستاد استانی دکتر روحانی در کرمانشاه آن را در اولویت قرار داده و با شنیدن نظرات سازنده همه دوستان دلسوز، با همگرایی و همدلی به دنبال تقویت بستر توسعه استان است.

شعبانی در ادامه عنوان کرد: همانگونه که رئیس جمهور منتخب در اولین کنفرانس رسانه‌ای مطرح کرد، پیروز واقعی این انتخابات مردم ایران هستند و ایشان رئیس جمهور همه مردم ایران محسوب می‌شود.

وی با اشاره به رویه دولت «تدبیر و امید» عنوان کرد: مشی این دولت اعتدال‌گرایی و استفاده بهینه از تمامی ظرفیت‌ها و سرمایه‌های انسانی است و قطعآ شایسته‌سالاری به دور از سهم خواهی در تعیین کابینه جدید مد نظر واقع خواهد شد و حتمآ این اصل مهم در مجموعه مدیریتی کشور از جمله استان کرمانشاه نیز تسری خواهد یافت.

شعبانی در پایان به حضور مثال زدنی مردم در انتخابات ۲۴ خرداد اشاره کرد و گفت: این حضور نماد باشکوهی از مردم سالاری دینی و نمایش عظیمی از ولایت پذیری ملت ایران بود و بار دیگر اقتدار و جایگاه ایران اسلامی را در جهان نمایان ساخت.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز