خبرگزاری کار ایران

به دلیل برخی تخلفات؛

مركز معاینه فنی مرصاد کرمانشاه تعطیل شد

asdasd
کد خبر : ۸۵۰۹۹

با توجه به بازدیدهای به‌عمل آمده توسط كارگروه نظارت بر مراكز معاینه فنی برون شهری و مشاهده برخی تخلفات به پرونده‌های متخلفین رسیدگی و با آن‌ها برخورد لازم به‌عمل آمد.

ایلنا: مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های استان کرمانشاه گفت: با توجه به بازدیدهای به عمل آمده توسط کارگروه نظارت بر مراکز معاینه فنی برون شهری و مشاهده برخی تخلفات به پرونده‌های متخلفین رسیدگی و با آن‌ها برخورد لازم به‌عمل آمد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از کرمانشاه، بهمن خسروانی افزود: در همین راستا ضمن بررسی‌های لازم مشاهده شد که مرکز معاینه فنی مرصاد در اقدام به صدور کارت معاینه فنی تخلف کرده است.

وی افزود: پس از تشکیل جلسه‌ای در همین خصوص و انجام بررسی‌های لازم از سوی مسئولین مقرر شد، این مرکز به علت عدم رعایت دستورالعمل مربوطه و تخلف از قوانین به مدت ۱۵ روز از تاریخ ۲/۴/۹۲ تعطیل شود.

مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های استان کرمانشاه عنوان کرد: مرکز معاینه فنی مرصاد می‌بایست طی مدت مقرر ضمن تعطیلی از هر گونه فعالیت خودداری کرد، در غیر اینصورت مطابق مقررات مربوطه برخورد جدی‌تری اعمال خواهد شد.

خسروانی همچنین افزود: استفاده صحیح از امکانات و رعایت قوانین و مقررات حق مسلم افراد بوده و این امر تحقق نمی‌یابد مگر به واسطه نظارت و پیگیری‌های مستمر مسئولین.

وی در پایان عنوان کرد: امیدواریم با بررسی‌های لازم و مستمر در آینده دیگر شاهد چنین مشکلاتی در خدمات دهی به هموطنان گرامی نباشیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز