خبرگزاری کار ایران

در گفتگو با ایلنا اعلام شد:

بهای امروز سكه و طلا در كشور

asdasd
کد خبر : ۸۵۰۸۷

این افزایش قیمت در نیم‌سكه و ربع سكه نیز بوده است

رییس اتحادیه طلا و جواهر تهران گفت: امروز سكه طرح قدیم 1 میلیون و 60 هزار تومان و سكه طرح امامی 1 میلیون و 107 هزار تومان در بازار معامله می‌شود.

احمد وفادار، رییس اتحادیه طلا و جواهر تهران در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا اظهار داشت: امروز شنبه 8 تیر ماه 1392 هر قطعه سكه تمام بهار آزادی طرح قدیم 1 میلیون و 60 هزار تومان و هر قطعه سکه تمام بهار طرح امامی یک میلیون و 107 هزار تومان در بازار به فروش می‌رسد كه به نسبت آخرین روز هفته گذشته افزایش یافته است.

وی افزود: این افزایش قیمت در نیم‌سكه و ربع سكه نیز بوده است، بهای نیم‌سكه 570 هزار تومان و ربع سکه 370 هزار تومان، هر قطعه سکه یك گرمی 250هزار تومان و هر مثقال طلای 18 عیار با بهای 445 هزار تومان در بازار به فروش می‌رسد.

وی گفت: همچنین هر یك گرم طلای 18 عیار 102 هزار و 730 تومان در بازار معامله می‌شود.

وفادار با بیان اینكه بهای انس جهانی به 1235 دلار رسیده است افزود: روز گذشته سهام امریكا صعودی شد و معامله گران در بازار شروع به خرید طلا كردند كه این موضوع باعث افزایش نرخ طلا شد.

وی در خاتمه گفت: امیدواریم كانون صرافان و دلار فروشان در بازار مقاومت نكنند تا نرخ دلار كاهش یابد.

 

 

 

 

 

 

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز