خبرگزاری کار ایران

«مروت نامه پهلوونی» در فرهنگسرای مهر کاشان اجرا می‌شود

asdasd
کد خبر : ۸۵۰۸۰

مدیر عامل سازمان رفاهی تفریحی شهرداری کاشان، از اجرای نمایش «مروت نامه پهلوونی» در فرهنگسرای مهر این شهرستان خبر داد.

ایلنا - کاشان: مدیر عامل سازمان رفاهی تفریحی شهرداری کاشان، از اجرای نمایش «مروت نامه پهلوونی» در فرهنگسرای مهر این شهرستان خبر داد.

مهدی نادعلی اظهار در گفتگو با خبرنگار ایلنا در کاشان با اعلام این خبر داشت: نمایش و تئا‌تر آئینی سنتی «مروت نامه پهلوونی» به نویسندگی مهدی صفاری‌نژاد و کارگردانی رضا رادبخت با شیوه طنز تا ۱۴ تیر ماه در فرهنگسرای مهر سازمان رفاهی تفریحی شهرداری کاشان به روی صحنه می‌رود.

به گفته وی، در این نمایش به جای شخصیت سیاه کاراکتر حسین آقا با ایفای نقش امیر حسین حداد به همراه مهدی رضایی، وحیدرضا صادق‌پور، رضا رادبخت و مریم صحافی به ایفای نقش می‌پردازند.

وی افزود: تئا‌تر آئینی سنتی «مروت نامه پهلوونی» در جشنواره تئا‌تر آئینی سنتی تهران که اواسط تابستان سال جاری برگزار خواهد شد، نیز حضور خواهد داشت.

مدیر عامل سازمان رفاهی تفریحی شهرداری کاشان یاد آورشد: در ادامه سیاست‌های حمایت سازمان رفاهی تفریحی شهرداری کاشان از هنرمندان و گروه‌های نمایش جهت اجراهای ویژه عموم، شهروندان کاشانی تا ۱۴ تیرماه می‌توانند به تماشای این تئا‌تر آئینی سنتی بنشینند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز