خبرگزاری کار ایران

جدیدترین خبرها از ورزش میانه

کد خبر : ۸۵۰۵۴

مراسم استقبال از طلایه‌دار تکواندو آسیا سعید رجبی برگزار شد/ همایش بزرگ پیاده‌روی خانوادگی در میانه برگزار شد.

ایلنا: مراسم استقبال از قهرمان تکواندو کشور سعید رجبی با حضور فرماندار، اعضای شورای اداری، اعضای منتخب شورای اسلامی، روسای هئیت‌های ورزشی و جمعی از اهالی مردم شهرستان میانه برگزار شد.
به گزارش خبرنگار ایلنا رئیس اداره ورزش وجوانان میانه در این مراسم گفت: امروزه ورزش علاوه بر اینکه بعنوان یک مولفه وپدیده اجتماعی، فرهنگی وسیاسی در جامعه ایفای نقش می‌نماید بلکه باعث شادابی و ایجاد نشاط وتفریحات سالم در جامعه می‌شود.
مهدی نوائی تصریح کرد: امروز شهرستان میانه سهم بسزائی در ورزش استان ودر بعضی رشته‌ها بعنوان قطب ورزش کشور و وزنهٔ برای ورزش کشور محسوب می‌شود بطوریکه در ۹ رشته ورزشی جایگاه ملی و فرا ملی را دارست ودر تکواندو هم در رده سنی نوجوانان و بزرگسالان توانسته مدال‌های متعددی را از رویدادهای مختلف بین المللی دروکند وباعث غرور ملی شوند.
وی از محمد حسن فلاحی راد مربی زحمتکش وشایسته تکواندو شهرستان نیز تقدیر کرد.

لازم به ذکر است سعید رجبی تکواندوکار نوجوان ملی پوش شایسته میانهٔ مدال طلای هفتمین دوره رقابتهای قهرمانی نوجوانان آسیا در اندونزی را از آن خود کرد.
سعید رجبی نماینده کشورمان در وزن ۷۸- کیلوگرم پس از شکست حریف قدرتمند کره‌ای خود در فینال مسابقات مدال طلای این وزن را بر گردن آویخت و سرود مقدس جمهوری اسلامی را در اندونزی طنین انداز کرد.

 

برگزاری همایش بزرگ پیاده روی خانوادگی در میانه

همایش بزرگ پیاده روی خانوادگی بمناسبت هفته مبارزه با مخدر با شعار ورزش دشمن اعتیاد است و شهدای ۷ تیربا مشارکت اداره بهزیستی و کارگروه فرعی مبارزه با مواد مخدرشهرستان از مزار مطهر شهدا تا محل اداره ورزش و جوانان میانه برگزار شد.
در این همایش به قید قرعه جوائزی به شرکت کنندگان اعم از دوچرخه و البسه ورزشی اهداء شد.


برپایی جشنواره قوی‌ترین کودکان میانه

همچنین جشنواره قوی‌ترین کودکان میانه با حضور ۱۴۰ نفر در دو رده سنی ۸-۷ و ۱۰ -۹ سال در سالن سردار شهید جعفری با حضور و استقبال گرم خانواده محترم ورزشکاران و اهالی ورزش دوست میانه برگزارشد.

دوره مقدماتی این مسابقات در مدارس انجام شده بود که ۳۵ ورزشکار به دوربعد صعود کرده بودند که دور نهائی مسابقه با آیتم‌های غلت لاستیک- حمل چمدان – حمل گونی – کنده زنی- کشیدن ماشین شارژی با سرنشین انجام گرفت که در رده سنی ۸-۷ سال به ترتیب محمد صدرا نیکبخت- محمد رضا کبیری ومحمد صادق سلیمی و در رده سنی ۹-۱۰ سال امیررضا طالشی، سورنا خیبری و امیرحسین بشتام مقامهای اول تا سوم را بخود اختصاص دادند ودر پایان به قهرمانان کاپ و احکام قهرمانی اهدا شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز