خبرگزاری کار ایران

فعالیت مجمع شورای همفکری آینده‌سازان در آذربایجان شرقی

کد خبر : ۸۴۹۸۸

تشکیل این مجمع و شورای استانی از مهمترین برنامه‌های امسال سازمان بسیج دانش آموزی خواهد بود.

ایلنا: مجمع شورای همفکری آینده سازان آذربایجان شرقی تا پایان امسال تشکیل می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا مسئول سازمان بسیج دانش آموزی آذربایجان شرقی با اعلام این مطلب گفت: تشکیل این مجمع و شورای استانی از مهم‌ترین برنامه‌های امسال سازمان بسیج دانش آموزی خواهد بود.

به گزارش خبرنگار ایلنا حبیب حیدری که در نخستین جلسه استانی شورای همفکری آینده سازان دانش آموزان بسیجی در تبریز سخن می‌گفت ضمن تشریح اهداف و برنامه‌های این شورا و نیز بسیج، تحقق بخشیدن منویات ولی امر مسلمانان مبنی بر توجه به مسایل نوجوانان و جوانان، کیفیت بخشی برنامه‌های بسیج دانش آموزی، حذف برنامه‌های کمی و موازی با سایر دستگاه‌ها و رده‌ها را از اهداف اصلی شورای همفکری آینده سازان برشمرد و افزود: در شهرستان شورای همفکری آینده سازان‌‌ همان اندیشه یاران متشکل از ۲۵ تا ۳۵ نفر اعضا فعالیت کرده و این تعداد اعضا در استان ۳۵ تا ۴۰ نفر خواهند بود.

به گفته وی مجمع شورای همفکری آینده سازان دانش آموزان بسیجی هم در استان تشکیل شده و رئیس این مجمع با انتخاب اعضا انتخاب شده و بسیج دانش آموزی هم بعنوان نائب رئیس در این مجمع فعالیت خواهد کرد.

نخستین جلسه استانی شورای همفکری آینده سازان دانش آموزان بسیجی با حضور نمایندگان ۷ حوزه بسیج دانش آموزی از تبریز و شهرستان‌ها در ساختمان شهید باکری سپاه عاشورای آذربایجان شرقی برگزار شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز