خبرگزاری کار ایران

رئیس انجمن تولیدکنندگان لوازم خانگی داخلی در گفتگو با ایلنا:

لوازم خانگی با ارز مبادله‌ای محاسبه می‌شود / بازار لوازم خانگی‌ همچنان بدون تغییر

asdasd
کد خبر : ۸۴۹۸۳

با توجه به چالش‌هایی که در ادغام وزارتخانه صنایع، معادن و بازرگانی بوجود آمد در این مدت شاهد کاستی‌هایی در حوزه صنعت بودیم در این راستا با توجه به اهمیتی که بحث صنعت و اقتصاد مقاومتی در کشور دارد باید حوزه صنعت را بیش از گذشته تقویت کرد.

رئیس انجمن تولیدکنندگان لوازم خانگی داخلی گفت: لوازم خانگی با ارز مبادله‌ای محاسبه می‌شود و هم اکنون قیمت‌ها تغییری نکرده است.
محمد رضا دیانی رئیس انجمن تولیدکنندگان لوازم خانگی داخلی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا با اشاره به انتخاب وزیر صنعت، معدن و تجارت در دولت جدید اظهار داشت: با توجه به چالش‌هایی که در ادغام وزارتخانه صنایع، معادن و بازرگانی بوجود آمد در این مدت شاهد کاستی‌هایی در حوزه صنعت بودیم در این راستا با توجه به اهمیتی که بحث صنعت و اقتصاد مقاومتی در کشور دارد باید حوزه صنعت را بیش از گذشته تقویت کرد.
وی گفت: توسعه صنعتی کشور منجر به رشد اشتغال می‌شود که یکی از مشکلات اساسی این جامعه به شمار می‌رود.
دیانی با بیان اینکه وزیر صنعت باید پیشینه صنعتی داشته باشد افزود: با توجه به شرایط سخت تحریم‌ها و بحث کاهش سرمایه گذاری در حوزه صنعت نیازمند این هستیم که وزیر صنعت نگاه صنعتی داشته باشد اگر کسی که برای این وزارتخانه مهم انتخاب می‌شود این نگاه را نداشته باشد نمی‌توان انتظار چشم انداز روشنی برای صنایع کشور داشت.
دیانی همچنین در خصوص بازار لوازم خانگی داخلی خاطرنشان کرد: این بازار همواره با فراز و فرودهایی مواجه بوده و هم اکنون در رکود به سر می‌برد مردم در حال حاضر خرید نمی‌کنند و در انتظار کاهش قیمت‌ها هستند. این در حالی است که نرخ لوازم خانگی براساس ارز مبادله‌ای محاسبه می‌شود و ارز آزاد تاثیری بر روی قیمت‌ها ندارد.
وی درخاتمه گفت: ‌ تنها در صورتی که نرخ ارز مبادله‌ای تغییر کند قیمت لوازم خانگی نیز تغییر خواهد کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز