خبرگزاری کار ایران

جلسه پر حاشیه وزیر ورزش با هیات مدیره پرسپولیس؛

رویانیان قهر کرد/ سکوت مالکی و کامبوزیا

asdasd
کد خبر : ۸۴۹۸۲

گویا عباسی از رویانیان خواسته به شکلی مسالمت‌آمیز از مدیرعاملی پرسپولیس استعفا کند تا انگ برکناری هم به او نخورد که البته با واکنش منفی رویانیان مواجه شده و او پس از این پیشنهاد وزیر جلسه را ترک کرده است.

هیات مدیره باشگاه پرسپولیس صبح امروز در دفتر وزیر ورزش و جوانان به بررسی تحولات روزهای اخیر این باشگاه پرداختند که با حاشیه‌هایی هم همراه بود.

به گزارش خبرنگار ایلنا، طبق اعلام قبلی ساعت 6:30 دقیقه صبح امروز هیات مدیره باشگاه پرسپولیس متشکل از فداحسین مالکی، محمدجعفر کامبوزیا و محمد رویانیان در حضور محمد عباسی و حمیدسجادی گرد هم آمدند تا در رابطه با شرایط این روزهای این باشگاه تصمیم‌گیری کنند.

نکته مهم این جلسه غیبت علی پروین و محمود خوردبین در آن بود که البته عدم حضور خود در جلسه با وزیر ورزش را پیشتر اعلام کرده و حتی در مصاحبه‌هایی به وزیر ورزش تاخته بودند.

محمد رویانیان که در طول روزهای اخیر موجی از اعتراض را در واکنش به احتمال برکناری‌اش شاهد بوده در جلسه صبح امروز هم به نشان قهر جلسه را ترک کرد تا مالکی و کامبوزیا در حضور وزیر و معاونش تصمیم نهایی در رابطه با باشگاه پرسپولیس را اتخاذ کنند.

نکته جالب این جلسه آنکه گویا محمد عباسی در جایگاه وزیر و رئیس مجمع باشگاه پرسپولیس از رویانیان خواسته به شکلی مسالمت‌آمیز از مدیرعاملی پرسپولیس استعفا کند تا انگ برکناری هم به او نخورد که البته با واکنش منفی رویانیان مواجه شده و او پس از این پیشنهاد وزیر جلسه را ترک کرده است.

آنطور که در پایان این جلسه مطرح شد قرار است جزئیات این نشست توسط سایت وزارت ورزش و جوانان علنی شود. مالکی و کامبوزیا هم حاضر به اطلاع رسانی در خصوص این جلسه نشدند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز