خبرگزاری کار ایران

کارگاه ویژه بازیگری لوون هفتوان در ایران

کد خبر : ۸۴۹۷۵

کارگاه ویژه بازیگری لوون هفتوان با تاکید بر آموزه‌هایی از شیوه‌های اجرایی مدرن و نگاهی نو به هدایت بازیگر، تحلیل نقش، تحلیل متن؛ مرداد ماه سال ۹۲ برگزار می‌شود.

ایلنا: در کارگاه ویژه بازیگری لوون هفتوان در ایران با تاکید بر آموزه‌هایی از شیوه‌های اجرایی مدرن و نگاهی نو به هدایت بازیگر، تحلیل نقش، تحلیل متن و... در یک ترم یک ماهه از اوایل مرداد ماه سال ۹۲ برگزار خواهد شد.
به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی مدرسه سینما و تئا‌تر دراما، این کارگاه گفتنی است که این کارگاه ویژه در ۱۲ جلسه ۳ ساعته فقط ۲۰ نفر را خواهد پذیرفت و آزمونی را در تاریخ‌های ۱۱-۱۲و ۱۳ تیر ماه ۹۲ برگزار خواهد کرد. هنرجویان منتخب پس از پایان دوره یک ماه زیر نظر استاد مربوطه به تولید یک اثر نمایشی در بهمن ماه سال ۹۲ خواهند رسید.
لوون هفتوان «Levon Haftvan» در سال ۱۳۷۰ از آکادمی هنرهای نمایشی روسیه فارق التحصیل شد و در سال ۱۳۷۴ کمپانی «لماز» را در کانادا تاسیس کرد و با هدف تعالی هنر گروه تئاتری «ریرا» را هم در تورنتو به راه انداخت و تا کنون نمایشنامه‌های زیادی به کارگردانی او به صحنه رفته و جوایز مختلفی را از فستیوال‌های جهانی کسب کرده است. همچنین هفتوان در حوزه سینما معناگرا در آثاری چون «در کوچه‌های عشق»، «سر و صدای تاریک»، «پرویز» و «لرزاننده چربی» حضور پررنگی داشته و کارگردانی نمایش‌های «آهای کی اونجاست؟» (ویلیام سارویان)، «عاشق» (هارولد پین‌تر)، «دارم خوای می‌بینم. نمی‌بینم؟» (لوئیجی پیراندلو)، «مرغ دریایی» (آنتوان چخوف)، «شاید رویا» (لوئیجی پیراندلو) و «یکشنبه» (هارچ تارونیان) را در کارنامه درخشان خود به همراه دارد و در حال حاضر نیز سرگرم آماده سازی دو پروژه تئاتری به زبان‌های ارمنی و انگلیسی در کانادا می‌باشد.
آزمون کارگاه به صورت رایگان برگزار می‌گردد و مهلت ثبت نام تنها تا تاریخ ۹/۴/۹۲ خواهد بود. علاقمندان جهت کسب اطلاعات بیشتر و حضور در این کارگاه می‌توانند با شماره‌های ۶۶۷۱۴۴۴۵- ۶۶۷۰۵۶۳۷ تماس حاصل نموده و یا به آدرس خیابان جمهوری خیابان سی تیر، نرسیده به بنیاد سینمایی فارابی پلاک ۶۷ مدرسه بین المللی سینما و تئا‌تر دراما مراجعه نمایند و یا از طریق آدرس اینترنتی: www. dramacollege. ir در لینک مدرسه ثبت نام اینترنتی انجام دهند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز