خبرگزاری کار ایران

۱۲ تیرماه صورت می‌گیرد؛

برگزاری نمایشگاه بین المللی انرژی در مشهد

asdasd
کد خبر : ۸۴۹۵۴

12 تیرماه، نهمین نمایشگاه بین المللی صنعت آب و فاضلاب و هشتمین نمایشگاه صنعت برق ایران با حضور شرکت‌های داخلی و خارجی در مشهد برگزار می‌شود.

ایلنا: مدیر برگزاری نمایشگاه‌های انرژی ایران در مشهد گفت: ۱۲ تیرماه، نهمین نمایشگاه بین المللی صنعت آب وفاضلاب و هشتمین نمایشگاه صنعت برق ایران با حضور شرکت‌های داخلی و خارجی در مشهد برگزار می‌شود.

به گزارش ایلنا از مشهد، عباسعلی خاکسار با اشاره به جزئیات برگزاری نمایشگاه‌های انرژی ایران در مشهد اظهار کرد: نهمین نمایشگاه صنعت آب، فاضلاب و تجهیزات وابسته ایران از تاریخ ۱۲ الی ۱۵ تیرماه در محل نمایشگاه‌های بین المللی مشهد برگزار می‌شود.

وی افزود: در این نمایشگاه ۴۸ غرفه در قالب تعداد شرکت‌های شرکت کننده در نمایشگاه در نظرگرفته شده است.

مدیرعامل شرکت بین المللی مدیریت برگزاری نمایشگاه‌های آرسا به حضور تولید کنندگان داخلی در این نمایشگاه‌های اشاره کرد و گفت: در این نمایشگاه‌ها استان‌های خراسان رضوی، تهران، قزوین، اصفهان، مازندران، البرز، فارس، خراسان شمالی، آذربایجان غربی و شرقی از جمله استان‌هایی هستند که در نهمین نمایشگاه بین المللی صنعت آب، فاضلاب و تجهیزات وابسته ایران شرکت کرده‌اند.

وی افزود: این نمایشگاه در مساحت بیش از ۳ هزار متر مربع و در سالن فردوسی نمایشگاه بین المللی مشهد برگزار می‌شود.

خاکسار به زمینه فعالیت این شرکت‌ها اشاره و اظهار کرد: زمینه فعالیت شرکت‌های حاضر در نمایشگاه صنعت آب و فاضلاب ایران در مشهد مقدس، لوله و اتصالات، دستگاه‌های جوش، لوله‌های پلی اتیلن، کنتور آب، تجهیزات تصفیه آب، پمپ‌های شناور و کابل‌های لاستیکی و دستگاه‌های تصفیه آب است.

وی با اشاره به جزئیات برگزاری هشتمین نمایشگاه بین المللی صنعت آب، فاضلاب و صنایع وابسته ایران در مشهد مقدس، گفت: هشتمین نمایشگاه برق ایران در مشهد با حضور شرکت‌های داخلی و خارجی در سالن‌های بهار، ابوسعید، مولوی و انوری نمایشگاه بین المللی مشهد میزبان هئیت‌های تجاری از کشور افغانستان و متخصصین داخلی و خارجی است.

مدیرعامل شرکت بین المللی مدیریت برگزاری نمایشگاه‌های آرسا افزود: در این نمایشگاه شرکت‌هایی از استان‌های تهران، اصفهان، شیراز، کرج، یزد، کرمان، تبریز، مازندران و البرز شرکت نموده‌اند.

خاکسار افزود: سیستم‌های روشنایی، کلید و پریز، سیم و کابل، ژنراتور و ترانسفورماتور، تابلو برق، برق صنعتی، خدمات فنی و مهندسی، مخابرات، رله‌های حفاظتی، تجهیزات اندازه گیری و ا بزار دقیق، باطری‌های خورشیدی و کنتور زمینه فعالیت شرکت کنندگان در این نمایشگاه است.

نهمین نمایشگاه بین المللی صنعت آب، فاظلاب و تجهیزات وابسته و هشتمین نمایشگاه بین المللی صنعت برق ایران در مشهدمقدس به صورت همزمان ۱۲ تیرماه امسال از ساعت ۱۷ با حضور مسئولان استانی و جمعی از نمایندگان مجلس افتتاح می‌شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز