خبرگزاری کار ایران

انتخابی تیم ملی جوانان کاراته؛

کاراته‌کاران برتر مرحله انتخابی مشخص شدند

asdasd
کد خبر : ۸۴۹۴۳

رقابت‌های انتخابی تیم ملی کاراته جوانان در بخش کومیته برگزار و در پایان نفرات راه یافته به اردوی آماده‌سازی این تیم مشخص شدند.

رقابت‌های انتخابی تیم ملی کاراته جوانان ایران در بخش کومیته برگزار و در پایان نفرات راه یافته به اردوی آماده‌سازی این تیم مشخص شدند.

به گزارش ایلنا، این رقابت‌ها روز جمعه در سالن شهید کبکانیان تهران و با حضور نفرات برتر کشور در رده سنی جوانان انجام شد.
علیرضا سمندر رییس و محسن آشوری دبیر فدراسیون کاراته به همراه شهاب سلطانی، شهرام هروی و اکبر عبدلی از مربیات کاراته کشور، پیکارهای فوق را زیر نظر داشتند.

در پایان این رقابت‌ها و در وزن 55 کیلوگرم، علیرضا شیرصفت از فارس، مصطفی مهدی‌پور از گیلان و میلاد تیغی از تهران به عنوان نفرات برتر معرفی شدند.

در وزن 61 کیلوگرم، دانیال زحمتکش و فرزام شفیعی هر دو از گیلان به همراه علیرضا قاضی از قم و آرش علی‌نژاد از مازندران به عضویت تیم ملی جوانان درآمدند.

در وزن 68 کیلوگرم، شهاب نوروزی از مرکزی، رامین قراقزلو از البرز و مجید مصطفوی از زنجان به اردوی تیم کومیته ایران راه یافتند.

در وزن منهای 76 کیلوگرم، مهدی صالحی از فارس، مهدی پاکزاد از مازندران و نیما عزیزخانی از تهران با برتری مقابل حریفان به عنوان کومیته کاهای برتر خود را معرفی کردند.

در وزن به اضافه 76 کیلوگرم نیز، کوشا تیموری از تهران، علی بهبود از مازندران و مهدی حسینی از آذربایجان شرقی جواز حضور در اردوی تیم ملی جوانان را کسب کردند.

تیم ملی جوانان کاراته ایران خود را برای حضور در مسابقات آسیایی امارات و جهانی اسپانیا آماده خواهد کرد. زمان آغاز اردوهای آماده سازی این تیم بزودی اعلام خواهد شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز