خبرگزاری کار ایران

دسته به دست هم دادیم؛

مباشری: پیروزی بر ایتالیا حاصل یک کار گروهی بود

asdasd
کد خبر : ۸۴۹۴۰

این پیروزی حاصل یک کار گروهی است. همه دست به دست هم دادند و از هیچ چیز دریغ نکردند. من هم به نوبه خود سعی در انجام وظیفه ام کردم.

بازیکن دریافت کننده تیم ملی والیبال کشورمان که از بازی با صربستان در لیست 12 نفره ولاسکو قرار گرفت و اولین دیدار خود را در لیگ جهانی والیبال در سالن 12 هزار نفری آزادی مقابل صربستان برگزار کرد، در دیدار مقابل ایتالیا خوش درخشید و جواب اعتماد ولاسکو را به خوبی داد.

به گزارش ایلنا، علیرضا مباشری پس از این دیدار تاریخی گفت: برای برد به میدان رفتیم. شرایط ایده‌آلی نداشتیم ولی همه با هم شدیم. دسته به دست هم دادیم و با یکپارچگی توانستیم مقابل ایتالیای قدرتمند بایستیم و او را در خانه خود شکست دهیم. هیچگاه تسلیم نشدیم و تا لحظه آخر جنگیدیم.

وی افزود: خوشحالم جواب اعتماد ولاسکو را به خوبی دادم و او را سربلند کردم. البته بگویم این پیروزی حاصل یک کار گروهی است. همه دست به دست هم دادند و از هیچ چیز دریغ نکردند. من هم به نوبه خود سعی در انجام وظیفه ام کردم.

مباشری همچنین متذکر شد: در این بازی تمام تمرکز خود را بر روی دریافت گذاشتم. فقط می‌خواستم بتوانم با دریافت خوب پاسور را در شرایط خوب قرار دهم تا بتواند اسپکرها را به خوبی تغذیه کندو خدا رو شکر موفق بودم. از همین جا از تمام مربیانی که برایم زحمت کشیدند کمال تشکر و قدردانی را دارم. چه مربیان باشگاهی و چه مربیان ملی.

 

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز