خبرگزاری کار ایران

روابط عمومی اداره کل تعاون کارو رفاه اجتماعی استان اصفهان خبر داد:

اعضا کارگروه جشنواره تعاونی‌های برتر استان اصفهان معرفی شدند

asdasd
کد خبر : ۸۴۹۳۷

این جشنواره مانند جشنواره‌های قبلی طی فراخوان عمومی و حضور سراسری تعاونی‌ها در شهریور ماه سال جاری در سطح ملی در تهران برگزار خواهد شد.

ایلنا: روابط عمومی اداره کل تعاون کارو رفاه اجتماعی استان اصفهان اعلام کرد اعضای کارگروه جشنواره تعاونی‌های بر‌تر مشخص شدند.
به گزارش ایلنا از اصفهان، مدیر کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان اصفهان به عنوان رئیس کارگروه جشنواره تعاونی‌های بر‌تر استان اصفهان هدف از برگزاری هشتمین جشنواره تعاونی‌های بر‌تر سال ۱۳۹۲ را شناسایی و معرفی الگوهای بر‌تر بخش تعاون و فراهم نمودن زمینه‌های گسترش و ارتقای روحیه تعاونی بخش‌های مختلف اقتصادی دانست.
وی در خصوص نحوه برگزاری جشنواره تعاونی‌های بر‌تر سال جاری گفت: این جشنواره مانند جشنواره‌های قبلی طی فراخوان عمومی و حضور سراسری تعاونی‌ها در شهریور ماه سال جاری در سطح ملی در تهران برگزار خواهد گردید در استان اصفهان نیز کمیته‌های تخصصی علمی و اجرایی تشکیل شده و این جشنواره در سطح استان در هفته تعاون برگزار می‌شود.
غلامعلی قادری در پایان در خصوص شرایط تعاونی‌های بر‌تر گفت: تعاونی بر‌تر به تعاونی‌هایی گفته می‌شود که ضمن رعایت الزامات قانونی مرتبط و اختصاصی در هر گرایش، در رشته فعالیت خود نسبت به سایر تعاونی‌های هم‌رشته و نیز بر اساس شاخص‌های عمومی و اختصاصی بخش‌های اقتصادی و عمومی از وضعیت مطلوب و قابل قبول جامعه و بالاتری نسبت به سایرین برخوردار است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز