خبرگزاری کار ایران

رئیس ستاد انتخاباتی روحانی در آذربایجان شرقی:

بسیاری از وضعیت چند سال گذشته رضایت نداشته اند

asdasd
کد خبر : ۸۴۹۱۸

این امر ضرورت توجه به شعارها و وعده‌های دولت آینده را دوچندان می‌کند.

ایلنا: رییس ستاد انتخاباتی دکتر روحانی در آذربایجان شرقی گفت: گروه‌های مختلف از وضعیت چند سال گذشته کشور ابراز نارضایتی کرده‌اند.

به گزارش ایلنا سیدمهدی حسینی که در نشست عصررسانه با جمعی از دست اندرکاران مطبوعات استان آذربایجان شرقی سخن می ‌فت خاطرنشان کرد: متاسفانه من طی روزهای گذشته که با افراد و مجامع مختلف نشست داشته‌ام، عموما از وضعیت موجود ابراز نارضایتی کرده‌اند و این ضرورت توجه به شعارها و وعده های دولت آینده را دوچندان می‌کند.

وی گفت: من همواره این افتخار را داشته‌ام که بیشتر گوش کنم تا اینکه حرف بزنم. از این رو مشتاق خواهم بود که به صورت صمیمانه انتظارات اصحاب رسانه را از دولت آینده بشنوم.

حسینی ادامه داد: متاسفانه کمبودهای زیادی در بخش‌های گسترده فرهنگی و اقتصادی داریم و امیدواریم این با همت همه دلسوزان انقلاب و نظام برطرف شود و کشور در مسیر توسعه، بهبودی، پیشرفت و عقلانیت گام بردارد.

نشست عصر رسانه از سوی سازمان فرهنگی هنری شهرداری تبریز برگزار می‌شود که موضوع آخرین نشست آن به بررسی وضعیت فرهنگی، هنری و رسانه ای استان با حضور رییس ستاد انتخاباتی دکتر روحانی در آذربایجان شرقی و انتقال آن به رئیس جمهور منتخب بود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز