خبرگزاری کار ایران

حذف تیم شهرداری ضربه بزرگی برای والیبال آذربایجان شرقی است

asdasd
کد خبر : ۸۴۸۹۷

سال 91 اوج دستاوردهای والیبال آذربایجان‌شرقی بود./ با 6 نماینده در لیگ‌های کشور حضور داشتیم.

ایلنا: رئیس هیات والیبال آذربایجان‌شرقی گفت: با انحلال سازمان ورزش شهرداری تبریز و تیم والیبال شهرداری تبریز در لیگ بر‌تر ضربه بزرگی به والیبال استان وارد می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا فرج اله فرج الهی در نشست استاندار آذربایجان شرقی با روسای هیات‌های ورزشی استان افزود: تیم شهرداری تبریز با تلاش بازیکنان بومی و حمایت هیات از زیر گروه حرکت خود را آغاز کرده و به لیگ بر‌تر رسیده که نیاز است استاندار آذربایجانشرقی برای برطرف شدن این مشکل راهکارهای لازم را به کار گیرد.

وی با اشاره به تاثیر حواشی سایر رشته‌های ورزشی بر والیبال استان خاطرنشان کرد: متاسفانه قطع حمایت شهرداری تبریز از حیطه باشگاهی، موجب یاس و ناامیدی در میان کادر فنی و ورزشکاران والیبال شهرداری تبریز شده است.

فرج الهی افزود: ادامه این روند باعث تخصیص سهمیه ارزشمند این تیم به سایر تیم‌ها شده و رفع آن، نیاز مبرم به حمایت و توجه استاندار ورزش‌دوست استان دارد.

وی گفت: آذربایجان‌شرقی در والیبال کشور در سال ۱۳۹۱ با ۶ نماینده در لیگ بر‌تر، دسته یک و زیر گروه و رده‌های سنی نوجوانان، جوانان و امید حضور داشت.

فرج الهی افزد: تمرکز زدایی از والیبال تبریز و توجه به والیبال شهرستان‌ها و پرورش استعداد‌ها و توجه به تیمهای پایه باعث شده که والیبال آذربایجانشرقی در لیگ‌های کشور و باشگاهی ۶ نماینده نسبتا موفق و سربلند داشته باشیم.

وی تصریح کرد: علاوه بر این ۶ تیم مقتدر، ۴ بازیکن دختر و پسر در اردوهای تیمهای ملی نوجوانان و جوانان کشور داشتیم که سال ۹۱ با تیم ملی در رقابتهای قهرمانی آسیا شرکت کردند که در نوع خود بی‌نظیر برای ورزش والیبال استان است.

رییس هیات والیبال آذربایجانشرقی گفت: تیمهای نوجوانان و جوانان دختران، تیم جوانان پسران و تیم امید پسران در رقابتهای لیگ دسته یک قهرمانی کشور، تیم بسیج مقاومت تبریز در لیگ دسته یک سال ۹۱-۹۲، شورای شهر ملکان در زیر گروه و تیم والیبال شهرداری تبریز برای دومین سال متوالی حضور در لیگ بر‌تر والیبال برگ زرینی بر افتخارات والیبال آذربایجانشرقی است که حاصل تلاش تمامی روساء هیاتهای والیبال شهرستان‌ها، مربیان و بازیکنان در سال ۹۱ بوده است.

وی در خصوص حضور ۴ ملی پوش آذربایجانشرقی در اردوهای تیم ملی دختران و پسران گفت: هانیه محتشمی‌پور والیبالیست تبریزی در تیم ملی والیبال دختران نوجوان، سودا امین برنجی در تیم ملی دختران جوانان، اکبر ولایی و الیار محرم‌زاده در اردوی تیم ملی نوجوانان پسران از موفقیتهای بسیار مهم والیبال استان است.

فرج الله فرج الهی، خاطرنشان کرد: عضویت دو تن از بانوان استان در تیم ملی والیبال جوانان کشور و همچنین حضور در مسابقات جهانی چین و تایوان از دستاوردهای ارزشمند والیبال استان است.

رییس هیات والیبال آذربایجانشرقی با بیان اینکه از سیاست‌ها و تقویم ورزشی فدراسیون فرا‌تر و جلو‌تر حرکت کرده‌ایم گفت: تمامی تقویم ورزشی والیبال در استان اجرایی شده است.

فرج الهی افزود: نگرش به ورزش‌های توپی و تیمی در استان و کشور باید تغییر کند و والیبال آذربایجانشرقی به اعتبار و امکانات سخت افزاری بیشتری نیاز دارد تا بهتر و پرافتخار‌تر از این برای اعتلای ورزش والیبال استان گام برداریم

وی خاطرنشان کرد: در سال ۹۱ بیش از ۹۰۰ میلیون ریال گردش مالی هیات بوده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز