خبرگزاری کار ایران

کارشناسان ارشد اقتصادی تاکید کردند:

نمایندگی انجمن اقتصاددانان کشور در یزد راه‌اندازی شود

کد خبر : ۸۴۸۹۴

عضو هیأت علمی دانشگاه امام جواد(ع) تشکیل انجمن اقتصاددانان استان را امر مبارکی قلمداد کرد که می‌تواند در دولت جدید به بدنه كارشناسی و مدیریت اجرایی استان مشاوره ارائه دهد.

ایلنا: جمعی از کار‌شناسان ارشد اقتصادی باحضور در دانشگاه امام جواد «ع» بر تسریع در راه اندازی نمایندگی انجمن اقتصاددانان کشور در یزد تاکید کردند.

به گزارش ایلنا از یزد، در این نشست که باحضور جمعی از دانش آموختگان جوان رشته اقتصاد در سطوح کار‌شناسی ارشد و دکتری و اساتید اقتصاد دانشگاه‌های استان برگزار شد، محمد سپهر ضمن ابراز خرسندی از انتخاب دولت «تدبیر و امید» ابراز امیدواری کرد تا دوران فرصت سوزی و بی‌تدبیری در کشور به پایان برسد و عقلانیت به مدیریت کشور باز گردد.

عضو هیأت علمی دانشگاه امام جواد (ع) تشکیل انجمن اقتصاددانان استان را امر مبارکی قلمداد کرد که می‌تواند در دولت جدید به بدنه کار‌شناسی و مدیریت اجرایی استان مشاوره ارائه دهد.

محمد دهقان دکترای اقتصاد نیز در ادامه با استقبال از برگزاری نشست تأکید کرد که با برنامه ریزی و استمرار هدفمند این نشست‌ها در راستای ترویج عقلانیت اقتصادی در عملکرد مدیریتی استان تلاش شود.

یونس می‌رجلیلی نیز گزارشی از روند اجرایی تأسیس نمایندگی انجمن اقتصاددانان کشور در یزد ارائه نمود و اظهار امیدواری کرد با همکاری دانشگاه امام جواد (ع) مراحل نهایی ثبت این انجمن انجام شود.

میثم کوچک‌زاده هم در بخش دیگری از این مراسم باتشکر از حضور مدعوین اظهار امیدواری کرد تا با حضور مستمر آن‌ها در جلسات بتوان اقدام موثری را برای گسترش نگاه تخصصی در سطوح بالای مدیریت استان انجام داد.

وی با اشاره به اشتغال اعضاء جلسه در دستگاه‌های اجرایی، شرکتهای مشاوره بخش خصوصی و دانشگاه‌های استان، هدف از تشکیل این جلسه را ایجاد شبکه تخصصی دانش آموختگان ارشد و دکتری رشته اقتصاد در استان عنوان نمود تا با تبادل اطلاعات و همفکری در جهت مباحث اقتصادی و توسعه‌ای، بستر مناسب برای تشکیل زیرمجموعه‌های فعال در حوزه‌های مختلف فراهم شود.

در ادامه آقایان زکی‌زاده، محمودی، احمدی، نجیبی و خانم نوری‌زاده نظرات خود را برای برگزاری و نتیجه جلسات بعدی عنوان کردند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز