خبرگزاری کار ایران

روسای هیات‌های ورزشی از استاندار آذربایجان شرقی تقدیر کردند

asdasd
کد خبر : ۸۴۸۹۱

بیگی عضو افتخاری بسیج ورزشکاران شد/ استاندار آذربایجان شرقی از سجاد هاشمی، اکبر افخم و ابراهیم فیروزی تقدیر کرد.

ایلنا: استاندار آذربایجان شرقی در جلسه‌ای با روسا و نائب رئیسان بانوان هیات‌های ورزشی استان آذربایجان شرقی دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا احمد علیرضا بیگی ادر این جلسه، با اهدای جوایزی از سجاد هاشمی قهرمان دوومیدانی آسیا، علیرضا افخم قهرمان پیاده روی بزرگسالان آسیا و ابراهیم فیروزی داور تبریزی والیبال که در رقابت‌های لیگ جهانی والیبال، دیدار ژاپن و هلند را قضاوت کرده بود تقدیر و قدردانی کرد.

در پایان این جلسه احمد علیرضا بیگی استاندار آذربایجان شرقی به عضویت افتخاری بسیج ورزشکاران درآمد و کارت عضویت افتخاری به ایشان اهدا شد.

همچنین از طرف روسای هیات‌های ورزشی با اهدا یادبودی از استاندار ورزشکار و ورزش دوست استان آذربایجان شرقی تقدیر شد.

در آغاز این مراسم مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی، ضمن ارایه گزارشی از دستاوردهای ورزشی استان، نقش آذربایجان شرقی را در دستاوردهای ملی و افتخارات جهانی کشور، تعیین کننده و موثر خواند و گفت: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی، توجه ویژه‌ای به امر ورزش شده است که این امر به خصوص در سال‌های اخیر، با شتاب بیشتری استمرار داشته است.

سید محمد شروین اسبقیان تصریح کرد: صعود تیم‌های باشگاهی استان به لیگ بر‌تر فوتبال و والیبال، حضور تیم تراکتورسازی در رقابت‌های آسیایی، افتخارات ورزشی جانبازان و معلولین در رقابت‌های پارالمپیک گوانگجو، قهرمانی سجاد هاشمی در رقابت‌های جهانی دو و می‌دانی، صعودهای افتخارآمیز عظیم قیچی‌ساز به قله‌های مرتفع جهان و کسب طلای پرویز هادی در کشتی سنگین وزن جهان، از جمله دستاورد‌ها و تاثیرات تعیین‌کننده استان در ورزش کشور بوده است.

وی با اشاره به تاثیر سفرهای استانی هیأت دولت در کسب دستاوردهای ورزشی آذربایجان شرقی، اظهار داشت: سفر رییس جمهور محترم به استان، تاثیر چشمگیری در توسعه زیرساخت‌های عمرانی ورزش استان داشته است که تکمیل استادیوم یادگار امام (ره)، تجهیز پیست دوچرخه‌سواری و احداث سالن شش هزار نفری کشتی از آن جمله است.

در ادامه این برنامه احمد علیرضا بیگی، استاندار طی سخنانی برگزاری جلسه را بسیار مفید و ارزشمند دانست و به برخی موضوعات مطرح شده اشاره کرد و از تلاش برای پیشرفت و شکوفایی هر چه بیشتر ورزش استان خبر داد.

همچنین در این نشست، علی کشفیا (رییس هیأت ورزش‌های جانبازان و معلولین)، فرج‌الله فرج‌الهی (رییس هیأت والیبال استان)، جواد ششگلانی (رییس هیأت فوتبال استان)، رسول صادقی (رییس هیأت ورزش‌های همگانی استان)، کاظم طوفان‌بخش (رییس هیأت تکواندوی استان)، عبدالعظیم ممقانی (رییس هیأت دوچرخه‌سواری استان)، سارا موسوی (مسئول امور ورزش بانوان استان) و رسول برپور (از بسیج ورزشکاران استان) به بیان دیدگاه‌ها و ارایه نقطه نظرات خود پرداختند.

لزوم انسجام در مدیریت هزینه و نیروی انسانی و پرهیز از موازی‌کاری، توجه ویژه به ورزش جانبازان و معلولین، حل مشکل قطع حمایت شهرداری تبریز از تیم‌های باشگاهی، توسعه تحرک و فعالیت‌های بدنی و گسترش امکانات و زیرساخت‌های ورزش همگانی، توجه توامان به ابعاد مختلف ورزش قهرمانی و همگانی و ارتقای ضریب بهره‌وری هر دو حوزه، لزوم احداث خانه تکواندو، توسعه امکانات ورزش بانوان و تاسیس مجموعه ورزشی ویژه بانوان و ارایه ابعاد فرهنگی و اخلاقی و روحیه پهلوانی در حوزه ورزش از جمله موضوعاتی بود که در اظهارات رؤسای هیأت‌های ورزشی استان مطرح شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز