خبرگزاری کار ایران

نخستین جشنواره رسانه، نظم و امنیت عمومی برگزار می‌شود

asdasd
کد خبر : ۸۴۷۸۴

اصحاب قلم می توانند برای شرکت در این جشنواره،آثار منتشر شده خود را در چارچوب اهداف و محورهای همایش به دبیرخانه جشنواره ارسال و یا در سایت جشنواره ثبت کنند.

ایلنا: معاونت اجتماعی و ارشاد فرماندهی انتظامی کردستان از اعلام برگزاری نخستین جشنواره رسانه، نظم و امنیت عمومی کشور در استان خبر داد.

به گزارش ایلنا جواد بنی عامریان در گفت‌و‌گو با خبرنگار ایلنا از سنندج اظهار داشت: این جشنواره به همت معاونت اجتماعی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران به صورت ملی و با همکاری اصحاب رسانه در بهمن ماه سال‌جاری برگزار می‌شود.
وی هدف از برگزاری این جشنواره را تقویت بستر‌ها و زمینه‌های رسانه‌ای نظام و امنیت عمومی، بسط و گسترش تعامل هدفمند ناجا و رسانه‌ها و تقویت سهم رسانه‌ها در پیشگیری اجتماعی عنوان کرد.
بنی عامریان همچنین محورهای این همایش را ظرایف روان‌شناختی نشر و تحلیل اخبار حوادث و رخ داد‌ها، ایجاد جامعه‌شناختی تهیه، تدوین و انتظار اخبار اجتماعی، واکنش رسانه‌ها در حیطه ترویج قانون گرایی و نظم پذیری، ساز و کارهای رسانه‌ای ارتقای نظم و امنیت اجتماعی و سهم و نقش رسانه‌ها در ارتقای تعامل پلیس با مردم بیان کرد.
معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی کردستان افزود: زمینه‌های جشنواره شامل خبر، مصاحبه و گزارش است و آثار ارسالی به طور مجزا در دو گروه رسانه‌های مکتوب (روزنامه‌ها و گاهنامه‌ها) و مجازی (خبرگزاری‌ها و پایگاه‌های اطلاع رسانی اینترنتی) مورد بررسی قرار می‌گیرد.

وی یادآور شد: اصحاب قلم می‌توانند برای شرکت در این جشنواره، آثار منتشر شده خود را که در تاریخ سی‌ام خردادماه لغایت بیستم دی ماه سال جاری در چارچوب اهداف و محورهای همایش منتشر شده است، به نشانی دبیرخانه جشنواره تهران، خیابان آزادی، خیابان جمالزاده جنوبی، کوچه رشتچی، معاونت اجتماعی ناجا، طبقه پنجم، دبیرخانه رسانه و نظم و امنیت عمومی با کد پستی: ۱۳۱۳۹۷۶۶۹۶ ارسال کرده و یا در سایت جشنواره به آدرس www. festival. police. ir ثبت کنند.
بنی عامریان در پایان سخنانش با بیان اینکه محدودیتی برای تعداد آثار ارسالی وجود ندارد، خاطرنشان کرد: آخرین مهلت ارسال آثار روز سی‌ام دیماه و «داوری نهایی» نیز در تاریخ دهم بهمن ماه سال جاری می‌باشد و زمان برگزاری مراسم تقدیر از برگزیدگان نیز بهمن ماه ۹۲ و همزمان با ایام الله دهه مبارک فجر خواهد بود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز