خبرگزاری کار ایران

مشاور عالی سازمان سنجش در گفت‌وگو با ایلنا:

83 درصد از داوطلبان کارت ورود به جلسه خود را دریافت کردند

asdasd
کد خبر : ۸۴۶۳۷

به طور طبیعی همه ساله بین 12 تا 15 درصد داوطلبان کارت ورود به جلسه خود را دریافت نمی کنند و حدود 17 درصد نیز با این که کارت ورود به جلسه خود را دریافت می كنند اما سر آزمون حاضر نمی شوند.

ایلنا: مشاور عالی سازمان سنجش گفت:‌ 899 هزار و 567 نفر معادل 83 درصد داوطلبان تا ساعت 15 و 30 دقیقه کارت ورود به جلسه آزمون سراسری سال 92 را دریافت کرده‌اند.

حسین توکلی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا با اعلام این مطلب گفت: با توجه به اینکه راس ساعت 24 امشب فرصت دریافت کارت ورود به جلسه خاتمه می‌یابد از همین رو داوطلبانی که تاکنون اقدام به این کار نکرده اند بخصوص داوطلبان گروه آزمایشی ریاضی و فنی که فردا صبح امتحان دارند و باید حوزه امتحانی خود را شناسایی کنند هرچه زودتر نسبت به دریافت پرینت کارت خود اقدام کنند.

وی خاطرنشان کرد: به طور طبیعی همه ساله بین 12 تا 15 درصد داوطلبان کارت ورود به جلسه خود را دریافت نمی‌کنند و حدود 17 درصد نیز با این که کارت ورود به جلسه خود را دریافت می‌كنند اما سر آزمون حاضر نمی‌شوند.

به گزارش ایلنا، آزمون سراسری سال 92 در روزهای پنجشنبه، جمعه و شنبه (6، 7 و 8 تیرماه) با رقابت یک‌میلیون و 83 هزار و 571 داوطلب در 358 شهرستان، 14 کشور خارجی و پنج گروه آزمایشی برگزار می‌شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز