خبرگزاری کار ایران

رئیس هیئت تحقیق و تفحص از استانداری‌های تهران، فارس و آذربایجان شرقی مشخص شد

کد خبر : ۸۴۵۹۳

در این نشست بنده به عنوان رئیس هیئت تحقیق و تفحص و سید نقوی حسینی به عنوان نایب رئیس اول انتخاب شدیم.

هیئت رئیسه هیئت تحقیق و تفحص از استانداری‌های تهران، فارس و آذربایجان شرقی انتخاب شد.

به گزارش ایلنا؛ حسین گروسی گفت: در راستای اجرای ماده ۲۱۴ آئین‌نامه داخلی مجلس و اصل ۷۶ قانون اساسی و حکم صادره به شماره ۱۶۱۴۸ مورخه ۹۲/۳/۱۳ مجلس مبنی بر انجام تحقیق و تفحص از استانداری‌های تهران، فارس، آذربایجان شرقی و زیرمجموعه آنها، انتخابات هیات رئیسه روز گذشته برگزار شد.
وی افزود: در این نشست بنده به عنوان رئیس هیئت تحقیق و تفحص و سید نقوی حسینی به عنوان نایب رئیس اول انتخاب شدیم.
نماینده مردم شهریار، قدس و ملارد در مجلس افزود: همچنین الیاس طاهری به عنوان نایب رئیس دوم و حجت‌الاسلام بیگی به عنوان سخنگو انتخاب شدند.
رئیس هیئت تحقیق و تفحص استانداری‌های تهران، فارس و آذربایجان غربی تاکید کرد: همچنین جواد نظری مهر به عنوان دبیر اول این هیئت و نادر فریدونی به عنوان دبیر دوم هیئت انتخاب شدند.

پیشتر حسین گروسی، سیدحسین نقوی حسینی، الیاس طاهری، حجت‌الاسلام روح‌الله بیگی، جواد نظری مهر، نادر فریدونی، عباس قائی‌رحمتی، نادر قاضی‌پور، بهروز نعمتی، محمدباقر شریعتی، سیدمحمدحسین میرمحمدی، محمد باقری بنابی، و محمد دامادی عضو این هیئت شده بودند.

 

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز