خبرگزاری کار ایران

آزمون نظارت بر پروژه‌های عمرانی روستایی بسیج مراغه برگزار شد

کد خبر : ۸۴۵۸۸

در این آزمون مهندسین جدید الورود ثبت نام کننده دفتر فنی قرارگاه بسیج سازندگی سپاه ناحیه مراغه شرکت داشتند.

ایلنا: مسئول بسیج سازندگی سپاه ناحیه مراغه گفت: 100نفر از مهندسین جدید الورود ثبت نام کننده دفتر فنی قرارگاه بسیج سازندگی سپاه ناحیه مراغه در آزمون نظارت بر پروژه‌های روستایی شرکت کردند.

به گزارش خبرنگار ایلنا ناصر حسن‌زاده افزود: رعایت استاندارد مصالح ساختمانی و کیفیت ساخت و ساز در پروژه‌های عمرانی از مباحث مهم است و همه مهندسین نظارتی موظف به تحقق این امر مهم در مراحل طراحی، ساخت، تولید و توزیع مصالح مورد استفاده در پروژه‌های عمرانی هستند.

وی اهم وظایف مهندسین ناظر را تدوین راهبردهای لازم برای پایدارسازی سکونت گاه‌های در معرض خطر، اصلاح شیوه ساخت و سازهای روستایی، حصول اطمینان از رعایت استانداردها و آئین‌نامه‌های ساختمانی، نظارت عالیه بر بکارگیری مصالح مرغوب و استاندارد در ساخت و سازها، پیگیری فعالیت‌های ترویجی و تشویقی در جهت بهبود و ارتقاء کیفیت ساخت برشمرد و گفت: این اقدامات به ویژه در روستاهائی که قطب اقتصادی، تولیدی محسوب یا دارای جاذبه‌های طبیعی، گردشگری و توریستی است، نمود بیشتری پیدا خواهد کرد.

وی، خاطر نشان کرد: ادامه این گونه خدمات عمرانی، منوط به مشارکت گسترده و بیش از پیش اهالی، سازمان‌های ذیربط، همچنین تخصیص اعتبارات مورد نیاز و به موقع است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز