خبرگزاری کار ایران

فیروزی در تذکر شفاهی:

سرقت احشام نگرانی‌هایی را برای مردم ایجاد كرده است

کد خبر : ۸۴۵۷۸

در رفع مشکلات منطقه ممنوعه شهرستان نطنز و بادرود جهت اسکان اتباع خارجی در شهرستان که باعث ایجاد مشکلات در حوزه صنعت و کشاورزی منطقه شده است تسریع شود.

عضو کمیسیون عمران مجلس در تذکری شفاهی خطاب به رئیس جمهور خواستار تسریع در تخصیص تسهیلات ۲۵ میلیون تومانی وام مسکن مهر به شهرهای زیر ۲۵ هزار نفر استان اصفهان شد.

به گزارش ایلنا، محمد فیروزی، ضمن تشکر از مردم شهرستان نطنز و بادرود که به ندای رهبری لبیک گفته و خود را در خلق حماسه 24 خرداد شریک کردند در تذکر شفاهی به وزیر راه و شهرسازی خواستار تسریع در بازگشایی پرداخت تسهیلات 25 میلیون تومانی وام مسکن مهر در شهرهای زیر 25 هزار نفر جمعیت شد.

نماینده مردم نطنز و بخش قمصر در مجلس شورای اسلامی افزود: همچنین رئیس جمهور باید زمینه های تسریع در رفع موارد استخدامی را با توجه به حجم بالای کاری در کشور فراهم کند.

فیروزی وزیر کشور را خطار قرار داد و خواستار اقدام عاجل در خصوص برقراری امنیت درباره سرقت احشام در منطقه شد که نگرانی هایی برای مردم منطقه ایجاد کرده است.

نماینده مردم در مجلس نهم همچنین در تذکری خطاب به رئیس جمهور کشور تصریح کرد: با توجه به اینکه بخش قمصر پایتخت گل و گلاب است اما برخلاف پیگیری های صورت گرفته برای توسعه بخش صنعتی این منطقه تا کنون هیچ اقدامی در این باره صورت نگرفته است که از دوست آینده تقاضا داریم به این بخش افتخارآفرین جهان اسلام توجه ویژه مبذول دارد.

فیروزی همچنین خطاب به وزیر کشور در خصوص تسریع در رفع مشکلات منطقه ممنوعه شهرستان نطنز و بادرود جهت اسکان اتباع خارجی در شهرستان که باعث ایجاد مشکلات در حوزه صنعت و کشاورزی منطقه شده است تذکر داد.

عضو کمیسیون عمران مجلس همچنین در تذکر به وزیر جهاد کشاورزی گفت: با توجه به اینکه آبیاری منطقه از طریق قنوات شهرستان ها انجام می شود علی رغم پیگیری های انجام شده برای لایروبی قنوات هیچ اعتباری در این خصوص تخصیص داده نشده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز