خبرگزاری کار ایران

مدیر کل حفاظت محیط زیست آذربایجان شرقی:

نصب تندیس شهدای محیط‌بان در میادین شهرها پیگیری می‌شود

asdasd
کد خبر : ۸۴۵۷۷

امکانات محدود محیط زیست مانع از جبران زحمات محیط‌بانان شده و بزرگداشت مقام محیط‌بانان شهید و جانباز با نامگذاری معابر، ساخت تندیس یا تالیف كتب و نشریات، باید مورد توجه سازمان‌های فرهنگی و شهرداری‌های استان قرار گیرد.

ایلنا:مدیر کل حفاظت محیط زیست آذربایجان شرقی گفت: نصب تندیس شهدای محیط بانان در میادین شهرها پیگیری می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا بیوک رئیسی در دیدار با خانواده شهدای محیط‌بان گفت: محیط‌بانان به عنوان پیش قراولان حفاظت از انفال و عرصه‌های طبیعی ناشناخته مانده و از حداقل امکانات کارکنان دولت بهره‌مند هستند.

وی محیط بانی را شغلی پر خطر، حساس و ظریف دانست و گفت: دوری 15 روزه از خانواده در هر ماه، مقابله با سود جویان و متخلفان مسلح، برخورد با تعارضات و تخریب محیط زیست توسط افراد غیر مطلع و گزارش روزانه مشاهدات زیست بوم بخشی از وظایف یک محیط بان است که پایه و اساس اطلاعات کارشناسی مجموعه محیط زیست را تشکیل می‌دهد.

وی با اشاره به شهادت 4 نفر از محیط‌بانان و چندین محیط‌بان جانباز در استان آذربایجان شرقی اضافه کرد، امکانات محدود محیط زیست مانع از جبران زحمات محیط بانان شده و بزرگداشت مقام محیط بانان شهید و جانباز با نامگذاری معابر، ساخت تندیس یا تالیف كتب و نشریات، باید مورد توجه سازمان‌های فرهنگی و شهرداری‌های استان قرار گیرد.

 

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز