خبرگزاری کار ایران

مهم خدمت است، نه سمت‌ها؛

صاحب: صندلی‌ها برای هیچ‌کس دوام ندارد؛ با اجازه طالبی آمدم

asdasd
کد خبر : ۸۴۵۴۸

من با اجازه خود طالبی به عنوان رئیس کمیته داوران انتخاب شدم و امیدوارم بتوانم کمکی به جامعه داوری کشتی بکنم.

رئیس جدید کمیته داوران فدراسیون کشتی تاکید کرد که از مدت‌ها پیش قرار بود جانشین بهمن طالب در کمیته داوران شود.

اردوان صاحب در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا در مورد انتخابش به عنوان رئیس کمیته داوران فدراسیون کشتی و برکناری بهمن طالبی گفت: این اتفاق یک دفعه ای نیست و از چند وقت قبل قرار بود این جابجایی اتفاق بیفتد.

رئیس جدید کمیته داوران فدراسیون کشتی تصریح کرد: به عبارتی بعد از مسابقات انتخابی تیم‌های ملی و اتفاقاتی که به لحاظ داوری در این مسابقات افتاد، بهمن طالبی اعلام کرد دیگر در جایگاه رئیس کمیته داوران به کارش ادامه نمی‌دهد و خطیب نیز این جایگاه را به من واگذار کرد.

وی افزود: من با اجازه خود طالبی به عنوان رئیس کمیته داوران انتخاب شدم و امیدوارم بتوانم کمکی به جامعه داوری کشتی بکنم.

اردوان صاحب در پاسخ به این سوال که با توجه به انتخابات پیش روی فدراسیون کشتی چقدر احتمال می‌دهید در دوره رئیس بعدی این فدراسیون به عنوان رئیس کمیته داوران به کارتان ادامه دهید، گفت: صندلی‌ها برای هیچ‌کس دوام ندارد و برایم اصلا اهمیت ندارد یک روز یا چند سال در این جایگاه قرار داشته باشم.

وی در پایان متذکر شد: برای من مهم این است که در این مدت زمانی که به عنوان مسئول این بخش فعالیت می‌کنم بتوانم کمکی به جامعه داوری کشتی بکنم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز