خبرگزاری کار ایران

شرکت بیش از 50 هزارنفر در آذربایجان‌شرقی در آزمون سراسری امسال

asdasd
کد خبر : ۸۴۴۹۹

بر این اساس 11 هزارو 891 داوطلب درگروه آزمایشی علوم ریاضی و فنی،21 هزارو 454 داوطلب در گروه آزمایشی علوم تجربی،10 هزارو517داوطلب گروه آزمایشی علوم انسانی و همچنین 5 هزارو 16 داوطلب در گروه آزمایشی زبان های خارجه و یک هزارو 456 داوطلب در گروه‌های آزمایشی هنر در آذربایجان شرقی در این آزمون شرکت کرده اند./ آزمون امسال همزمان با سراسر کشور در روزهای 6، 7و 8 تیرماه در18 حوزه امتحانی در شهرهای مختلف استان برگزار خواهد شد.

ایلنا: معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه تبریز گفت: در آزمون کنکور سراسری امسال 50 هزارو 334 داوطلب در استان آذربایجان شرقی با هم رقابت می‌کنند.
به گزارش خبرنگار ایلنا محمد تقی اعلمی در گفتگو با خبرنگاران، با بیان اینکه از این تعداد 28 هزارو 585 نفر دختر و 21 هزارو 749 نفر پسر هستند، تصریح کرد: آزمون امسال همزمان با سراسر کشور در روزهای 6، 7و 8 تیرماه در18 حوزه امتحانی در شهرهای مختلف استان برگزار خواهد شد.
وی در ادامه با اشاره به تعداد کل شرکت کنندگان در 5 گروه آموزشی در استان خاطرنشان کرد: 11 هزارو 891 داوطلب درگروه آزمایشی علوم ریاضی و فنی،21 هزارو 454 داوطلب در گروه آزمایشی علوم تجربی،10 هزارو517داوطلب گروه آزمایشی علوم انسانی و همچنین 5 هزارو 16 داوطلب در گروه آزمایشی زبان های خارجه و یک هزارو 456 داوطلب در گروه‌های آزمایشی هنر شرکت کرده‌اند.
معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه تبریز با بیان اینکه از این تعداد شرکت کننده 25 هزارو 237 نفردر6 حوزه امتحانی تبریز شامل دانشگاه تبریز، دانشگاه پیام نور تبریز، دانشگاه شهید مدنی آذربایجان(تبریز)، آموزشکده فنی و حرفه‌ای شماره یک و آموزش و پرورش ناحیه 3 شهرستان تبریز و بقیه در شهرستان های استان رقابت خواهند کرد، یاد آور شد: در حوزه امتحانی دانشگاه تبریز هم 9 هزارو 183 نفر در 5 گروه آموزشی با هم رقابت می‌کنند.
اعلمی افزود: داوطلبان باید از آوردن وسایل اضافی از جمله کیف دستی، ساک، پیجر، تلفن همراه، تبلت، جزوه، کتاب، ماشین حساب، هرگونه یادداشت و نظایر آن و همچنین وسایل شخصی به جلسه آزمون اکیداً خودداری نمایند، زیرا به همراه داشتن هر کدام از وسایل مندرج زیر به عنوان تقلب و تخلف تلقی خواهد شد.
بر اساس این گزارش، کارت های‌ شرکت در‌ آزمون‌ کلیه‌ داوطلبان‌ گروه‌های‌ آزمایشی‌ علوم‌ ریاضی‌ و فنی‌، علوم‌ تجربی‌، علوم‌انسانی‌، هنر و زبان‌های‌خارجی‌ از روز یکشنبه 2 لغایت روز چهارشنبه 5 تیرماه سال جاری برای مشاهده و پرینت بر روی سایت سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org قرار گرفته است.
داوطلبانی که در بیش از یک گروه آزمایشی ثبت نام کرده‌اند، باید کارت ورود به جلسه هر کدام از گروه‌های آزمایشی را خود به طور جداگانه پرینت بگیرند.
یاد آور می‌شود: در حوزه‌های امتحانی قبل از ظهر راس‌ ساعت‌ هفت صبح و بعداز ظهرها راس ساعت 14:30(دو و نیم بعدازظهر) بسته خواهد شد و از ورود داوطلبان پس از بسته شدن درِ سالنهای امتحانی به حوزه امتحانی ممانعت به عمل خواهد آمد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز