خبرگزاری کار ایران

مهلت ارسال آثار به جشنواره رسانه‌های مجازی خلیج فارس تمدید شد

کد خبر : ۸۴۴۹۷

آثار رسیده درهفت بخش(تیتر ولید)،(خبر و گزارش‌های خبری)،(فیلم خبری)، (عکس)، (وبلاگ‌نویسی)،(نماهنگ) و (کاریکاتور) بررسی شده و در مرداد ماه با حضور وزیر ارشاد از برگزیدگان تقدیر خواهد شد.

 ایلنا: دبیر جشنواره رسانه‌های مجازی خلیج فارس از تمدید مهلت ارسال آثار خبر داد و گفت: این تصمیم به دلیل ایجاد فرصت برای حضور تمامی رسانه‌های مجازی استان‌های مختلف کشور در جشنواره گرفته شد.

به گزارش ایلنا، سید احسان قاضی زاده هاشمی تاکید کرد: پس از اعلام فراخوان جشنواره هرچند با توجه به همزمانی با انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای شهر و روستا تعداد قابل قبولی اثر تا پایان خردادماه به دبیرخانه جشنواره رسید اما به درخواست خبرگزاریها و سایر رسانه‌های برخط مجازی تصمیم گرفتیم مهلت ارسال آثار جشنواره را تا تاریخ 31 تیر ماه تمدید کنیم.

قاضی زاده هاشمی ضمن بیان اهمیت رسانه‌های مجازی در دنیای امروز خاطرنشان ساخت: هر چند اقدامات خودجوش مردمی در صیانت از نام خلیج فارس قابل توجه است اما باتوجه به میزان هجمه‌ی رسانه‌های بیگانه و رسانه‌های دیجیتال مورد حمایت کشورهای غربی به خلیج همیشه فارس، ضرورت دارد کلیه نهادهای مردمی و دولتی از تمام ابزارهای خود برای مقابله با هجمه دشمنان در راستای پاسداشت خلیج فارس استفاده نمایند.

مدیر کل فرهنگ وارشاد اسلامی استان تهران افزود: باتوجه به گستره‌ی مخاطبان رسانه‌های مجازی که بسیار وسیعتر از رسانه‌های سنتی است، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران نخستین جشنواره ی رسانه‌های مجازی خلیج فارس را با محوریت خبرگزاریها، پایگاه‌های اینترنتی، وبلاگ سرویس‌ها، شبکه‌های اجتماعی و شبکه‌های به اشتراک گذاری در مرداد ماه سال جاری در گستره ملی برگزار خواهد نمود.

وی اضافه کرد: آثار رسیده درهفت بخش(تیتر ولید)،(خبر و گزارش‌های خبری)،(فیلم خبری)، (عکس)، (وبلاگ‌نویسی)،(نماهنگ) و (کاریکاتور) بررسی شده و در مردادماه با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی از برگزیدگان تقدیر خواهد شد.

مدیرکل فرهنگ وارشاد اسلامی استان تهران درخصوص نحوه بررسی آثار گفت: آثار در مرحله اول توسط کارشناسان و داوران ارزیابی و از هربخش شش اثر برگزیده انتخاب وبه مرحله پایانی ارسال می‌شود.

قاضی زاده خاطر نشان ساخت: در مرحله پایانی از هر بخش سه اثر به عنوان اثر برتر معرفی می شوند و در مجموع 21نفر مورد تقدیر قرارمی گیرند.

دبیر جشنواره رسانه‌های مجازی خلیج فارس درخصوص نحوه ارسال آثار خاطرنشان تصریح کرد: علاقمندان جهت ارسال آثار می‌توانند به نشانی الکترونیک Tehran.farhang.gov.ir مراجعه نموده و یا آثار خود را به نشانی سعادت آباد، بلوار دریا، خیابان مطهری شمالی، کوی مروارید، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران، دبیرخانه جشنواره‌ی خبرگزاری‌ها، نشریات الکترونیک و رسانه‌های برخط خلیج فارس ارسال نمایند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز