خبرگزاری کار ایران

شورای صنفی نمایش موافق اجرای طرح اکران افطار تا سحر است

asdasd
کد خبر : ۸۴۴۷۴

اجرای طرح اکران فیلم‌ها بصورت ویژه در ماه رمضان نیاز به بررسی در شورای صنفی نمایش دارد. باید دید چه فیلم‌هایی در این طرح امكان اكران دارند و آیا ارشاد با اجرای طرح موافق است؟

ایلنا: حبیب کاووش(سخنگوی شورای صنفی نمایش) گفت: شورای صنفی نمایش موافق طرح اکران فیلم‌ها در قالب طرح ویژه ماه مبارک رمضان است اما تصمیم‌گیری رسمی درباره این طرح به جلسه آینده شورا مربوط می‌شود.

کاووش در گفتگو با خبرنگار ایلنا با اعلام این مطلب افزود: تاکنون بحثی پیرامون اجرای طرح اکران فیلم‌ها به صورت ویژه در ماه رمضان(موسوم به طرح افطار تا سحر) در شورای صنفی نمایش نشده است اما این شورا با کلیت اجرای این طرح موافق است.

وی ادامه داد: این شورا از هر طرحی که باعث اکران بیشتر فیلم‌ها و همچنین رونق بیشتر سینماها بشود، حمایت می‌کند اما باید ببنیم که امسال وضعیت اکران این طرح به چه صورت انجام می‌شود.

کاووش افزود: اجرای طرح اکران فیلم‌ها به صورت ویژه در ماه رمضان نیاز به این دارد که در شورا بررسی کنیم چه فیلم‌هایی داریم و همچنین ارشاد چقدر با اجرای این طرح موافق است.

سخنگوی شورای صنفی نمایش افزود: قرار است در جلسه آینده شورای صنفی نمایش در روز دوشنبه این طرح بحث و بررسی شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز