خبرگزاری کار ایران

مدیركل روستایی و شوراهای استانداری مازندران:

دهیاران با ساخت و سازهای خارج از بافت روستا برخورد قانونی كنند

asdasd
کد خبر : ۸۴۴۵۴

دهیاران به محض شروع هر اقدامی برای ساخت و ساز و یا تغییر كاربری ملك در محدوده روستا، پرونده متخلف را تشكیل و با قید فوریت و رعایت گردش كار ابلاغی شماره 9999/4/86-9/2/1392 معاونت امور عمرانی به دبیر خانه كمیسیون ماده 99 ارسال نمایید.

ایلنا: آزادی كناری، مدیر كل دفتر روستایی و شوراهای استانداری مازندران با اشاره به بازدیدهای میدانی از سطح تعدادی از روستاهای استان گفت: دهیاری‌ها پس از مشاهده یا مراجعه متقاضی به خدمات، انشعابات، گواهی ساخت یا معرفی نامه، نسبت به تشكیل پرونده و معرفی به كمیسیون ماده 99 اقدام می‌نمایند.

به گزارش ایلنا از ساری، وی در عین حال از دهیاران استان خواست تا با هماهنگی دفاتر فنی روستایی و بهره گیری از تجارب دفاتر فنی فرمانداری‌های تابعه نسبت به اجرای موارد قانونی در خصوص ساخت و ساز اقدام لازم و قانونی را معمول دارند.

وی از دهیاران خواست تا هرگونه اقدامی در خارج از بافت روستا را به سازمان همیاری شهرداری‌های استان بعنوان متولی امر ساخت و ساز خارج از بافت روستا و حریم شهرها كه اخیرا به شركت‌های تعاونی بخش ها نمایندگی داده شده است، اطلاع‌رسانی نمایند.

آزادی کناری در ادامه گفت: دهیاران به محض شروع هر اقدامی برای ساخت و ساز و یا تغییر كاربری ملك در محدوده روستا، پرونده متخلف را تشكیل و با قید فوریت و رعایت گردش كار ابلاغی شماره 9999/4/86-9/2/1392 معاونت امور عمرانی به دبیر خانه كمیسیون ماده 99 ارسال نمایید.

آزادی كناری افزود: استحكام بنا علاوه بر شمول مشخصات كامل ملك و مالك میبایستی از طرف مهندس دارای صلاحیت صادر شود.

 

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز