خبرگزاری کار ایران

ما می‌توانیم قهرمان شویم؛

فابرگاس: مدعی اصلی قهرمانی در جام کنفدراسیون‌ها نیستیم

asdasd
کد خبر : ۸۳۱۸۰

ما تنها تلاش می‌کنیم تا بازی خود را انجام بدهیم. ما می‌توانیم قهرمان شویم، تا زمانی که بتوانیم بهترین بازی‌ها را به اجرا بگذاریم.

هافبک تیم فوتبال بارسلونا معتقد است بازی کردن در کنار بهترین بازیکنان دنیا در نوکمپ به او کمک کرده به بازیکن بهتری تبدیل شود.

به گزارش ایلنا، سسک فابرگاس در گفت‌وگو با سایت فیفا گفت: فکر می‌کنم پیوستن به بارسا گام مهمی برای من بود. هم به خاطر سیستم بازی تیم و هم به خاطر اینکه در کنار بهترین‌ها بازی می‌کنید. این به آن معناست که شما باید به طور خودکار سطح خود را در هر دیدار بالا ببرید. در هر جلسه تمرینی چیزی یاد می‌گیرید و باید بهترین بازی‌ها را به نمایش بگذارید.

وی در مورد دیدار اسپانیا مقابل اروگوئه در اولین دیدار این تیم در جام کنفدراسیون‌ها اظهار کرد: ما خوب بازی کردیم و این نمایش کاملی بود. مهم کسب 3 امتیاز بود و اینکه توانستیم بازی را کنترل کنیم. چنین شروعی همیشه به شما برای دیدارهای بعدی اعتماد به نفس می‌دهد.

ستاره بارسلونا همچنین متذکر شد: من 8 سال است برای اسپانیا بازی می‌کنم. این زمانی طولانی است. می‌توانم به یاد بیاورم که در بعضی دیدارها، سطح نمایش‌های فردی به همین خوبی و در همین سطح بود اما مهمترین مسئله این است که تیم خوب بازی کند. به نظر من مسئله اصلی این است.

فابرگاس با بیان اینکه نمی‌گویم ما مدعی اصلی قهرمانی در جام کنفدراسیون‌ها هستیم،‌ تاکید کرد: ما تنها تلاش می‌کنیم تا بازی خود را انجام بدهیم. ما می‌توانیم قهرمان شویم، تا زمانی که بتوانیم بهترین بازی‌ها را به اجرا بگذاریم. توپ را در کنترل داشته باشیم و ضرباهنگ بازی در دست ما باشد. اگر این اتفاق بیفتد، شکست دادن ما کار دشواری است. این را قبلا نشان داده‌ایم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز