خبرگزاری کار ایران

نخستین جشنواره سازه های ماکارونی در آموزش و پرورش ناحیه 2 بهارستان برگزار شد

asdasd
کد خبر : ۸۳۱۳۴

هنرجویان هنرستان موفقیان در اقدامی ابتکاری، در اولین دوره جشنواره سازه‌های ماکارانی دانش آموزی، توانایی‌های خود را به نمایش گذاشتند.

ایلنا: هنرجویان هنرستان موفقیان در اقدامی ابتکاری، در اولین دوره جشنواره سازه‌های ماکارانی دانش آموزی، توانایی‌های خود را به نمایش گذاشتند.

به گزارش ایلنا از بهارستان در نخستین جشنواره سازه‌های ساخته شده از جنس ماکارونی که به همت هنرستان خیّرساز جواد موفقیان ودر همین آموزشگاه برگزار شد، 3 اثر دانش آموزی مورد تقدیر قرار گرفت.
در این جشنواره که با حضور رئیس گروه فنی حرفه‌ای و کاردانش اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران و با همراهی رئیس و دیگر مسئولین آموزش و پرورش ناحیه2 بهارستان برگزار شد، پس از داوری و ارزیابی 12 اثر رسیده به دبیرخانه این جشنواره، از طراحان 3 اثر برتر،با لوح یادبود و هدایایی تقدیر شد.
رئیس گروه فنی حرفه‌ای و کاردانش اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران ضمن تقدیر از دانش آموزان طراح سازه‌ها، از اقدام جالب مدیریت این هنرستان در اجرای این جشنواره تشکر کرد.

هامون صباغ ابراز امیدواری کرد: پس از مرحله طراحی و توجه به زیبایی سازه‌ها در جشنواره‌های بعدی بتوان آثار تولید شده را به مرحله بارگذاری رساند و آزمایش کرد.
در حاشیه این برنامه، مدیر هنرستان فنی و حرفه‌ای جواد موفقیان از اجرای گسترده‌تر این جشنواره با همکاری اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران در سال تحصیلی آینده خبر داد.
شایان ذکر است که در این جشنواره 12 اثر ساخته شده با ماکارونی به شکل‌های پل، برج‌های مخابراتی و سازه‌های هنری توسط هنرجویان رشته معماری به نمایش درآمده بود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز