خبرگزاری کار ایران

پاسخ ضرغامی به نامه عارف

کد خبر : ۸۳۱۱۹

چه خوب می‌شد اگر همه جریان‌ها و شخصیت‌های سیاسی در عین حفظ مواضع فردی و گروهی، جانب انصاف را روا می‌داشتند و نسبت به آنچه پیرامون آنان می‌گذرد واقع بینانه برخورد کرده و نقاط قوت و ضعف رقیب را صادقانه در بستری از تقوای الهی ارزیابی و قضاوت می‌کردند.

رییس سازمان صداوسیما با ارسال نامه‌ای به عارف از مراتب قدرشناسی و جامع‌نگری وی درخصوص عملکرد رسانه ملی تشکر کرد.

به گزارش ایلنا، سید عزت‌ الله ضرغامی در این نامه ضمن قدردانی از نامه محبت آمیز عارف درخصوص تقدیر از رسانه ملی اعلام کرد: نامه محبت آمیز شما که حاکی از قدر شناسی وجامع نگری است، موجب خوشحالی اینجانب و همه خدمتگزاران نظام در رسانه ملی شد. متقابلا رضایت همکاران در ستاد انتخابات سازمان صدا و سیما از تعامل بسیار اخلاقی وصمیمانه جنابعالی با آنان را خدمت شما اعلام می‌کنم.

روابط عمومی صداوسیما گزارش داد، ضرغامی با قدردانی از رفتار صادقانه عارف در مناظره‌های تلویزیونی تاکید کرد: چه خوب می‌شد اگر همه جریان‌ها و شخصیت‌های سیاسی در عین حفظ مواضع فردی و گروهی، جانب انصاف را روا می‌داشتند و نسبت به آنچه پیرامون آنان می‌گذرد واقع بینانه برخورد کرده و نقاط قوت و ضعف رقیب را صادقانه در بستری از تقوای الهی ارزیابی و قضاوت می‌کردند.

ضرغامی در پایان آورده است: رفتار جنابعالی در طول این مدت الگوی خوبی برای تحقق این آرزوست.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز