خبرگزاری کار ایران

اعضای هیات رئیسه کمیسیون بهداشت و درمان انتخاب شدند

کد خبر : ۸۳۰۹۰

با وجود بحث و بررسی زیاد٬ اما این طرح به نتیجه مورد قبولی دست پیدا نکرد چرا که بسیاری از اعضای کمیسیون معتقدند که اگر قرار است این موسسات بیمه شوند باید دیگر آموزشگاه‌های آزاد نیز تحت پوشش بیمه قرار گیرند.

ایلنا: عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس٬ به تشریح انتخاب اعضای هیات رئیسه کمیسیون بهداشت و درمان مجلس پرداخت.

به گزارش ایلنا، سلیمان عباسی در تشریح انتخاب اعضای هیات رئیسه کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در دومین سال فعالیت خود، افزود: بر اساس رای‌گیری انجام شده٬ حسین علی شهریاری به عنوان رئیس کمیسیون بهداشت و درمان انتخاب شد.

نماینده مردم گنبدکاووس در مجلس شورای اسلامی٬ ادامه داد: در انتخاب هیات رئیسه کمیسیون بهداشت و درمان مجلس٬ مراد هاشم‌زهی و عبدالرحمان رستمیان به ترتیب نایب رئیس اول و دوم کمیسیون شدند.

این نماینده مردم در مجلس نهم٬ با بیان اینکه محمد حسین قربانی به عنوان سخنگوی کمیسیون بهداشت ودرمان انتخاب شد٬ تصریح کرد: در این رای‌گیری رسول خضری به عنوان دبیر اول و محمدجواد نظری مهر به عنوان دبیر دوم این کمیسیون انتخاب شدند.

عباسی٬ بررسی طرح بیمه مؤسسات و مدیران آموزشگاه‌های فنی و حرفه‌ای آزاد را از دیگر دستور کارهای کمیسیون بهداشت و درمان خواند و افزود: با وجود بحث و بررسی زیاد٬ اما این طرح به نتیجه مورد قبولی دست پیدا نکرد چراکه بسیاری از اعضای کمیسیون معتقدند که اگر قرار است این موسسات بیمه شوند باید دیگر آموزشگاه‌های آزاد نیز تحت پوشش بیمه قرار گیرند.

عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس گفت: در حال حاضر بسیاری از موسسات آزاد در حال فعالیت هستند که از پوشش بیمه‌ای برخوردار نیستند بنابراین قرار شد تصمیم‌گیری در مورد طرح بیمه مؤسسات و مدیران آموزشگاه‌های فنی و حرفه‌ای آزاد به جلسه دیگری موکول شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز