خبرگزاری کار ایران

رئیس پلیس راه استان البرز:

محدودیت‌های ترافیکی تا پایان روز دوشنبه سوم تیرماه در جاده‌های استان البرز اعمال می‌شود

asdasd
کد خبر : ۸۳۰۵۶

مرکز کنترل ترافیک پلیس راه ناجا با شماره تلفن 88255555 به صورت شبانه روز پاسخگوی وضعیت راه‌های کشور و امدادرسانی احتمالی به حادثه دیدگان است.

ایلنا: رئیس پلیس راه استان البرز، با تبریک میلاد مسعود یگانه منجی عالم بشریت حضرت قائم (عج)، از اجرای محدودیت های ترافیکی در محورهای مواصلاتی این استان از امروز تا پایان روز دوشنبه سوم تیرماه خبر داد.

به گزارش ایلنا در کرج سرهنگ شریفی رئیس پلیس راه استان البرز گفت: به منظور تأمین نظم و امنیت در جاده‌ها در تعطیلات پایانی هفته، محدودیت‌های ترافیکی در محورهای مواصلاتی استان البرز به شرح ذیل اعلام می‌شود:

- تردد موتورسیکلت از ساعت 12 ظهر روز چهارشنبه 29 خرداد ماه 92 الی ساعت 24 روز دوشنبه سوم تیرماه ماه از محورهای کرج – چالوس، هراز و بالعکس ممنوع است.

- تردد انوع تریلر و کامیون از محورهای کرج – چالوس و هراز کماکان ممنوع است.

- تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 14 الی 24 روزهای جمعه و دوشنبه 31 خرداد و سوم تیرماه از کرج به سمت مرزن آباد ممنوع بوده و تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 17 الی 24 روزهای ذکر شده از 15 کیلومتری بالای مرزن آباد (دزدبن) به سمت کرج به صورت یکطرفه خواهد بود.

- تردد کلیه کامیون‌ها به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسدشدنی از ساعت 12 الی 24 روزهای یکشنبه دوم تیر ماه و همچنین از ساعت 6 الی ساعت 24 روز دوشنبه سوم تیر ماه سال جاری از محور هراز ممنوع است.

وی در پایان خاطر نشان کرد: مرکز کنترل ترافیک پلیس راه ناجا با شماره تلفن 88255555 به صورت شبانه روز پاسخگوی وضعیت راه‌های کشور و امدادرسانی احتمالی به حادثه دیدگان است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز