خبرگزاری کار ایران

مدیر عامل جدید مدعی شد:

پاسخگو نبودن به بازنشستگان دلیل بركناری هیئت مدیره قبلی یمه دی

asdasd
کد خبر : ۸۳۰۵۴

چكیده: «در هنگام قرارداد بیمه تکمیلی با کانون بازنشستگان و مستمری بگیران تامین اجتماعی تنها یک سوم سرانه بیمه پایه در نظر گرفته شده بود.»

مدیر عامل بیمه دی با بیان این كه شرایط خاص كشور و افزایش نرخ ارز و هزینه تجهیزات پزشكی، از عوامل اصلی مشكلات خدمات دهی به بازنشستگان بوده است، علت بركناری مدیرعامل و هیات مدیره سابق شرکت بیمه دی را پاسخگو نبودن به بازنشستگان اعلام كرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، مرتضی علی حسینی كه شركت متبوعش طرف قرارداد بیمه تكمیلی بازنشستگان تامین اجتماعی است، در جمع خبرنگاران گفت: تلاش هیات مدیره جدید مشتری‌ مداری است و تلاش می‌كنیم مشکلات را حل کنیم بر همین اساس برای کاهش مراجعان سرپایی به غیر از مرکز ایرانشهر مرکز بیهقی را ایجاد کرده‌ایم و در نظر داریم تا دو مرکز دیگر نیز ایجاد کنیم تا بازنشستگان ما به راحتی بتوانند اسناد پزشکی خود را برای دریافت حق بیمه تکمیلی به این مراکز ارائه کنند.

به گفته وی، در هنگام قرارداد بیمه تکمیلی با کانون بازنشستگان و مستمری بگیران تامین اجتماعی تنها یک سوم سرانه بیمه پایه در نظر گرفته شده بود.

مدیر عامل بیمه دی افزود: سرانه‌ای که ما از بازنشستگان دریافت می‌کنیم در سال 90، 20 هزار و 700 تومان و در سال 91، 10 هزار و 450 تومان بوده است در حالی که سرانه بیمه پایه که دولت تصویب کرده دو برابر حداقل حقوق کارمندان بوده است. این درحالی است هزینه خدماتی که ما به بیمه گذاران می دهیم 10 برابر خدمات بیمه پایه است.

علی حسینی درباره قطع شدن کارت اعتباری بانک دی که به بازنشستگان ارائه شده بود تا هزینه تکمیلی به آن کارت‌ها واریز شود گفت: به دلیل مشکلاتی که در این کارت‌های اعتباری وجود داشت و همچنین درخواست خود بازنشستگان ما این کارت‌ها را حذف کرده‌ایم و مقرر کردیم هزینه‌های درمان مستقیما به حساب خود بازنشستگان که در بانک رفاه است واریز شود.

علی حسینی همچنین درباره تمدید قرارداد بیمه تکمیلی با کانون بازنشستگان نیز گفت: ما یک شرکت پویا هستیم و یکی از بندهای قراردادهای ما بیمه درمان است بنابراین در مناقصه بعدی کانون بازنشستگان شرکت می‌کنیم اما در هیات مدیره مصوب شده تا نوع قرارداد به گونه‌ای بر روی کاغذ نوشته شود که بالانس‌ آن حفظ شده و شرکت در زمان قرارداد دچار ضرر و زیان نشود و بتوانیم پاسخگوی بازنشستگان باشیم.

علی حسینی با بیان این‌که ما در هیات مدیره جدید راهی جز نظارت دقیق نداریم گفت: بر همین اساس اسناد پزشکی را با دقت زیاد بررسی می‌کنیم و حتی به صورت سرزده به بیمارستان‌ها مراجعه می‌کنیم تا مشخص شود که چه تخلفاتی در این راستا صورت می‌گیرد. چرا که ما براساس قراردادهایی که داریم و مبلغی که از بازنشستگان دریافت می‌کنیم تنها هزینه پاراکلینیک حساب می شود اما طبق قرارداد مجبوریم تا سقف مشخص شده به تعهدات خود عمل کنیم.

وی خاطرنشان کرد که با توجه به بررسی‌های انجام شده و پرداخت بدهی‌های بیمارستان های دی، خاتم الانبیا، ساسان، نیکان، عرفان،‌ آریا و سجاد قراردادهای خود را مجددا اعمال کرده‌اند و ما تا دو هفته آینده نیز دیگر اسنادمان آماده می‌شود.

مدیر عامل بیمه دی گفت: بدهی‌های بیمه تکمیلی به مستمری بگیران تا آخر سال گذشته تسویه شده و از اردیبهشت ماه نیز به صورت دیجیتال و به حساب آن‌ها واریز می‌شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز