خبرگزاری کار ایران

امام جمعه زنجان تاکید کرد:

ضرورت تلاش جدی مسئولان برای اقامه نماز در ادارات استان

asdasd
کد خبر : ۸۳۰۵۰

امام جمعه زنجان عملکرد ستاد اقامه نماز استان زنجان را مطلوب ارزیابی کرد و گفت: تلاش مسئولان برای اقامه نماز در ادارات جدی‌تر شود.

ایلنا: امام جمعه زنجان گفت: نماز جماعت در اداراتی که مسئولان نسبت به اقامه نماز اول وقت و جماعت اهتمام می‌ورزند به شکل مطلوبتری برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا از زنجان، حجت الاسلام علی خاتمی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان امروز(29 خرداد) در جلسه ستاد اقامه نماز استان با اشاره به اینکه نماز تنها واجبی است که هیچگاه تعطیل نمی‌شود، گفت: تلاش برای نهادینه کردن فرهنگ اقامه نماز اول وقت نیز تعطیل نخواهد شد.

امام جمعه زنجان اقدامات ستاد اقامه نماز استان زنجان را مطلوب ارزیابی کرد و گفت: تلاش در راستای اقامه نماز در ادارات باید به جدیت دنبال شود.

نماینده ولی فقیه در استان با استناد به احادیث و روایات اهل بیت(ع) در خصوص اهمیت نماز افزود: مسئولان باید بستر لازم برای اقامه نماز در ادارات را فراهم سازند.

حجت الاسلام خاتمی اضافه کرد: نماز جماعت در اداراتی که مسئولان نسبت به اقامه نماز اول وقت و جماعت اهتمام می‌ورزند به شکل مطلوبتری برگزار می‌شود.

امام جمعه زنجان در پایان خاطرنشان ساخت: متاسفانه در دانشگاه‌ها توجه به اقامه نماز جماعت کمرنگ‌تر است که همت متولیان امر را می‌طلبد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز