خبرگزاری کار ایران

از حیثیت خود در اولسان دفاع کردیم؛

رضایی: نقش کی‌روش را نباید نادیده گرفت

asdasd
کد خبر : ۸۳۰۴۸

من همیشه بزرگترین منتقد کی‌روش بوده ام اما باید کار خوب را هم گفت. کی‌روش نشان داد پشت این تیم تفکر است و در مقابل کره شاهکار او را دیدیم.

مدافع سابق تیم ملی فوتبال ایران گفت: خدا را شکر در آن جو سنگین کره جنوبی را بردیم و به جام جهانی صعود کردیم.

رحمان رضایی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا اظهار داشت: بازیکنان تیم ملی در آن جو سنگین واقعا زحمت کشیدند و عملکرد خوبی قبل و بعد از این بازی داشتند که به آنها خسته نباشید می‌گویم. باید به کادر فنی و بازیکنان تیم ملی خسته نباشید بگویم چون واقعا زحمت کشیدند و در یک روز سخت دست به کار بزرگی زدند.

وی افزود: تیم ما مقابل کره جنوبی بازی منطقی و خوبی انجام داد و در دفاع خوب عمل کردیم، همین طور در گلزنی و حفظ نتیجه خوب بودیم. مربی و بازیکنان کره جنوبی از قبل کری خوانده بودند و این بازی واقعا جدال دو کشور بود. آنها می‌خواستند از حیثیت خود دفاع کنند اما بچه‌های ما نه تنها از حیثیت خودشان دفاع کردند بلکه به طور مستقیم به جام جهانی صعود کردیم. این بار دیگر منتظر نتیجه بازی قطر و ازبکستان نشدیم و خودمان دست به کار شدیم. ما به عنوان تیم اول صعود کردیم و جای حرف و حدیث نگذاشتیم.

رضایی  همچنین تاکید کرد: ما به جام جهانی صعود کردیم اما باید به این فوتبال رسیدگی شود. باید برنامه‌ریزی بهتری داشته باشیم. تا سه هفته قبل امیدی به این تیم نبود و همه می‌گفتند ایران بین 7 تا 10 درصد شانس صعود دارد، اما بچه‌های ما معجزه خلق کردند. البته نقش کی‌روش را هم نباید نادیده گرفت.

این مدافع پیشین تیم ملی فوتبال کشورمان در پایان متذکر شد: من همیشه بزرگترین منتقد کی‌روش بوده ام اما باید کار خوب را هم گفت. کی‌روش نشان داد  پشت این تیم تفکر است و در مقابل کره شاهکار او را دیدیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز