خبرگزاری کار ایران

جبهه پیروان خط امام و رهبری در بیانیه‌ای اعلام کرد؛

خدا را شاکریم که فرزند حوزه و دانشگاه سکاندار اجرایی کشور شد

کد خبر : ۸۳۰۳۸

خدا را شاکریم که فرد منتخب مردم، فرزند حوزه و دانشگاه و با کوله‌باری از سوابق مبارزاتی در رژیم گذشته و همراهی و همکاری و همگامی در طول بیش از سه دهه انقلاب اسلامی با حضرت امام راحل و مقام معظم رهبری و تجاری ارزشی در قوه تقنینی و امور سیاسی، امنیتی سکاندار اجرایی کشور شد.

جبهه پیروان خط امام(ره) و رهبری با صدور بیانیه‌ای به مناسبت پیروزی حجت‌الاسلام والمسلمین روحانی در انتخابات اعلام کرد: دشمنان خواهند دید رئیس‌جمهور منتخب، قوی‌تر از گذشته با مشی خود به تقویت گفتمان انقلاب اسلامی خواهد پرداخت.

به گزارش ایلنا، جبهه پیروان خط امام (ره) و مقام معظم رهبری به مناسبت پیروزی حجت‌الاسلام والمسلمین حسن روحانی در یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری بیانیه‌ای صادر کرد.

در متن کامل این بیانیه آمده است: سرتعظیم و تکریم به آستان خداوند بزرگ فرود می‌آوریم که در عصر حاضر و در هیاهوی دشمنان دیرینه خارجی با ملتی بزرگ و بصیر روبه‌رو هستیم، ملتی که در بیش از سه دهه از عمر پربرکت انقلاب اسلامی با تیزبینی و هوشیاری زایدالوصف با تبعیت از جایگاه رفیع ولایت فقیه لحظه لحظه بزرگ زرینی در سند افتخارات خود به ثبت رساند و خدا را برای داشتن چنین ملت و چنین رهبری سپاسگزاریم.

این بیانیه می‌افزاید: 24 خرداد ثبت افتخار دیگری بود که مردم فهیم ایران اسلامی در ناباوری دشمن، جای جای ایران اسلامی را از عطر شکوه حضور در بزرگ حماسه‌ای سیاسی رقم زد، این پیروزی بزرگ را که برنده آن ملت غیور ایران اسلامی است به رهبر معظم و همه دلدادگان انقلاب اسلامی تبریک می‌گوییم.

در ادامه این بیانیه خاطرنشان شده است: در خلق این حماسه بزرگ رهنمودهای رهبری معظم از یک سو و حضور مردم در تبعیت از فرامین رهبری جایگاه ویژه‌ای دارد و جا دارد از همه داوطلبان ریاست جمهوری و طرفداران آنها که با تبلیغات و حضور در نظرات و گفت‌گوها در به وجود آمدن این صحنه‌های شگفت‌آفرین نقش داشتند، تشکر کرد.

این بیانیه با بیان اینکه خدا را شاکریم که فرد منتخب مردم، فرزند حوزه و دانشگاه و با کوله‌باری از سوابق مبارزاتی در رژیم گذشته و همراهی و همکاری و همگامی در طول بیش از سه دهه انقلاب اسلامی با حضرت امام راحل و مقام معظم رهبری و تجاری ارزشی در قوه تقنینی و امور سیاسی، امنیتی سکاندار اجرایی کشور شد، تصریح می‌کند: شک نداریم تیزهوشی و زکاوت وی با شناختی که از عموم اوضاع داخلی و خارجی دارد، می‌توان با تعاملی برادرانه و پویا با دو قوه دیگر مسیر حل مشکلات کشور در ابعاد مختلف را هموارتر کند.

جبهه پیروان خط امام و رهبری ضمن تبریک از انتخاب و دعا برای موفقیت‌ وی می‌افزاید: دعا می‌کنیم دشمنان خارجی نیز که به امید واهی به تخیل‌های نخ‌نما شده، خود دل خوش کرده‌اند، خواهند دید که رئیس جمهور منتخب قوی‌تر از گذشته با مشی خود به تقویت گفتمان انقلاب اسلامی خواهد پرداخت و در بیانیه و مصاحبه اخیر خود نشان داد که گام‌های خود را در مسیر رهبری انقلاب اسلامی برمی‌دارد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز