خبرگزاری کار ایران

فرماندار جوانرود:

600 دانش آموز اوقات فراغت را در پایگاه تابستانی می‌گذرانند

asdasd
کد خبر : ۸۳۰۳۰

600 دانش آموز شهرستان جوانرود اوقات فراغت خود را در پنج پایگاه تابستانی آموزش و پرورش می‌گذرانند.

ایلنا: فرماندار جوانرود در نشست شورای آموزش و پرورش این شهرستان با اشاره به اینکه امروز دانش آموزان بیش از هر زمان دیگری در معرض تهاجم فرهنگی دشمنان قرار گرفته‌اند، افزود: برنامه‌ریزی مطلوب برای اوقات فراغت دانش آموزان ضروری است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از جوانرود، مصطفی عظیمی اظهار کرد: کلاس‌های اوقات فراغت زمینه ساز بالندگی فکری دانش آموزان است که می‌طلبد مسوولان ذیربط امکانات و بسترهای لازم را برای دانش آموزان در این کلاس‌ها فراهم کنند.

عظیمی به شرکت دو هزار و 377 داوطلب این شهرستان در کنکور سراسری امسال اشاره و خاطرنشان کرد: باید بستر لازم برای برگزاری یک کنکور سراسری سالم در جوانرود فراهم شود.

امام جمعه جوانرود نیز گفت: تربیت نسلی آگاه و مومن به عنوان یک رسالت سنگین برعهده خانواده و مربیان است، چراکه آینده نظام اسلامی به دست دانش آموزان امروز رقم می‌خورد.

ماموستا ملا احمد فخری افزود: آموزش و پرورش به عنوان یکی از ارکان اصلی تعلیم و تربیت، نفش موثری در ساختن جامعه‌ای نمونه و الگو دارد.

وی با اشاره به تربیت نسلی مومن و متعهد برای اسلام و انقلاب اظهار کرد: تحولات در آموزش و پرورش باید روز به روز در سمت و سوی تربیت نسلی با نگرش‌های اسلامی و در جهت آباد کردن نظام اسلامی باشد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز