خبرگزاری کار ایران

جبهه پایداری:

قوه مجریه حماسه اقتصادی را بارویکرد اقتصاد مقاومتی سامان دهد

کد خبر : ۸۲۹۸۴

انتظار از دولت یازدهم این است که کابینه ای را ترتیب دهند متشکل از دولت مردان وفادار به آرمان های امام خمینی،خون شهداو مقام عظمای ولایت ونیز در تقابل با اشرافی گری و رانت خواری، وادادگی فرهنگی و مقاوم در برابر استکبار، تا به فضل الهی حرکت کشور به سمت اهداف دهه چهارم انقلاب هرچه پرشتاب تر دنبال شود.

جبهه پایداری انقلاب اسلامی به مناسبت حضور حماسی مردم در انتخابات 24 خرداد و انتخاب رئیس‌جمهور یازدهم بیانیه‌ای منتشر کرد و انتخاب حسن روحانی را تبریک گفت.

به گزارش ایلنا، متن بیانیه به شرح زیر است:

«بسم الله الرحمن الرحیم

انافتحنالک فتحا مبینا

بی تردید انتخابات 24 خرداد 92 برگ زرین دیگری در کارنامه پر افتخار نظام مقدس جمهوری اسلامی و دستاوردی سترگ در تحقق هر چه بیشتر نظام مردمسالاری دینی است که جز با رهبری داهیانه ی مقام معظم رهبری این خلف صالح و شاگرد ممتاز مکتب امام (ره) و هو شیاری و بصیرت مثال زدنی ملت بزرگ ایران پدید نمی آمد.

این حماسه شور انگیز که یاس و سرخوردگی دشمنان ایران اسلامی و وجد و شعف دوستداران انقلاب اسلامی را در سرتاسر جهان فراهم نمودبه مثابه فتح الفتوحی دیگر در کارزار نظام مقدس جمهوری اسلامی با مستکبران و حق ستیزان عالم است که تحقق آن جز با اعتماد روزافزون ملت به نظام و مردم سالاری دینی ممکن نمی گردید.

براستی این انتخابات شکوهمند که مصونیت بخش ایران عزیز از تهدیدات و دشمنی ها بود، پژواک لبیک مردم به ندای رهبری در خلق حماسه سیاسی در سال 92 بود که بایستی از این بابت پیشانی شکر بر درگاه خداوند سائید و اراده با عظمت الهی را در این رخداد مهم سپاسگزار بود.

جبهه پایداری انقلاب اسلامی این حماسه ی بزرگ را به محضر شریف امام زمان (عج) که صاحب اصلی این انقلاب است و نائب الامام حضرت آیت الله العظمی خامنه ای و ملت شریف ایران بمثابه پیروز اصلی این انتخابات تبریک و تهنیت گفته و ضمن تبریک انتخاب حجه الاسلام و المسلمین جناب آقای روحانی و آرزوی توفیق روز افزون برای ایشان در خدمتگزاری به این انقلاب و مردم، نکاتی را به استحضار می رساند:

1-پیام اصلی انتخابات یازدهم ریاست جمهوری اعتماد روز افزون مردم به این انقلاب و نظام مقدسی است که 4 سال قبل آماج تهمت های عده ای فتنه گر ومعاند نسبت به جمهوری اسلامی قرار گرفت و امروز بار دیگر این مردم نشان دادند که نظام اسلامی مبتنی بر ولایت مورد اعتماد ترین نظام سیاسی دنیا در صیانت از اراده ی مردم است و این خود یکی از مهمترین دستاوردهای این انتخابات است.

2-همان گونه که رهبر فرزانه انقلاب فرمودند، امروز فصل همدلی است. از این رو از رئیس جمهور منتخب، مردم شریف، تمامی گروه ها و جریانات سیاسی و اجتماعی می خواهیم تا با تلاش و هم افزایی روز افزون در جهت نیل به اهداف نظام جمهوری اسلامی، اعتلا و پیشرفت کشور و انجام کار های بر زمین مانده، حداکثر مساعی خود را به کار بندند.

3-باتوجه به اعلان همکاری دوقوه دیگر انتظار می رود که قوه مجریه از این فرصت استفاده کرده وحماسه اقتصادی را بارویکرد اقتصاد مقاومتی سامان دهد.

4-انتظار از دولت یازدهم این است که در دهه ی پیشرفت و عدالت، کابینه ای را ترتیب دهند متشکل از دولت مردان وفادار به آرمان های امام خمینی،خون شهداو مقام عظمای ولایت ونیز در تقابل با اشرافی گری و رانت خواری، وادادگی فرهنگی و مقاوم در برابر استکبار، تا به فضل الهی حرکت کشور به سمت اهداف دهه چهارم انقلاب هرچه پرشتاب تر دنبال شود.»

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز