خبرگزاری کار ایران

مسئول روابط عمومی شهردرای زنجان خبرداد:

برگزاری جنگ شادی همزمان با نمایشگاه گل و گیاه

asdasd
کد خبر : ۸۲۹۵۲

همزمان با برگزاری چهارمین نمایشگاه گل و گیاه، برنامه های متنوع از جمله جنگ شادی برگزار می‌شود.

ایلنا: چهارمین نمایشگاه گل و گیاه، فضای سبز، ابزار و ادوات باغبانی و خدمات وابسته زنجان از دوم تا پنجم تیرماه سال جاری همه روزه از ساعت 16 تا 23 در محل دائمی نمایشگاه بین‌المللی كاسپین زنجان برگزار خواهد شد.

به گزارش ایلنا از زنجان، برگزاری برنامه جنگ شادی از ساعت 19 تا 21 خواهد بود.

برگزاری مسابقه، موسیقی، نمایش و برنامه های شاد از 2 تا 5 تیرماه در کنار چهارمین نمایشگاه گل و گیاه برگزار می‌شود.

چهارمین نمایشگاه گل و گیاه، فضای سبز، ابزار و ادوات باغبانی و خدمات وابسته زنجان از دوم تا پنجم تیرماه سال جاری همه روزه از ساعت 16 تا 23 در محل دائمی نمایشگاه بین‌المللی كاسپین زنجان برگزار خواهد شد.

در نمایشگاه گل و گیاه زنجان بیش از 45 شركت تولیدی و توزیعی در زمینه‌های مربوط به گل و گیاه، ابزار و ادوات و صنایع وابسته حضور خواهند داشت.

گفتنی است در نمایشگاه گل و گیاه، فضای سبز، ابزار و ادوات باغبانی و خدمات وابسته زنجان كلاس‌های آموزشی متنوع اعم از باغچه آرایی، پرورش كاكتوس، مشاوره گیاه‌پزشكی، گلخانه‌های خانگی برای رده‌های سنی برگزار شده و شهروندان با جدیدترین دست‌آوردهای عرصه گل و گیاه آشنا خواهند شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز