خبرگزاری کار ایران

استاندار کرمانشاه:

تله کابین عامل مناسبی برای توسعه گردشگری در کرمانشاه است

asdasd
کد خبر : ۸۲۸۲۲

پروژه تله کابین منبع و عامل مناسبی برای توسعه گردشگری و درآمدزایی کرمانشاه است.

ایلنا: استاندار کرمانشاه در جلسه بررسی وضعیت اجرای پروزه تله کابین این شهر گفت: پروژه تلی كابین یكی از مطالبات چندین ساله مردم شهر كرمانشاه است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از کرمانشاه، حجت الله دمیاد تاکید کرد: اجرای این پروژه در زمینه گردشگری دارای اثرات گسترده‌ای خواهد بود كه باید با جدیت بیشتری جهت تعیین وضعیت آن اقدام کنیم.

وی تصریح كرد: ظرفیت‌های فنی خوبی برای اجرای این پروژه در استان وجود دارد كه از تمامی این ظرفیت‌ها باید جهت اجرایی شدن پروژه استفاده کنیم.

استاندار كرمانشاه با بیان اینكه تمامی كارها با جدیت، تلاش و پیگیری قابل پیشرفت هستند، ادامه داد: برای تمامی كارها باید برنامه‌ریزی دقیق و كاركارشناسی ویژه داشته باشیم و خوشبختانه طی چند ماه گذشته كه در سمت استاندار كرمانشاه به استان آمده‌ام، سعی كرده‌ام این روند را ادامه داده و موانع و مشكلات را با اتخاذ تصمیمات راهبردی و هدفمند حل کنم.

دمیاد بیان داشت: با جدیت و نهایت توان به دنبال حل مشكل اجرای پروژه تلی كابین هستم، زیرا معتقدم این پروژه درآمدزایی بیشتر برای شهر كرمانشاه و توسعه گردشگری را به دنبال خواهد داشت و اگر اجرای آن دارای اثرات خوبی نبود هرگز به دنبال اجرای آن نبودم.

استاندار كرمانشاه خاطرنشان ساخت: بعضی از شهرهای كشور كه پروژه تلی كابین را اجراء كرده اند، با خروجی مثبت و خوبی همراه بوده‌اند لذا باید توجه كنیم كه كرمانشاه دارای ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های بیشتری نسبت به دیگر شهرها برای اجرای این پروژه است.

وی با بیان اینكه توسعه شهر فقط به معنای فروش تراكم جهت احداث ساختمان نیست، گفت: متاسفانه در سنوات گذشته به سمت فروش تراكم و شهر فروشی كه منجر به وجود ترافیك و مشكلات در شهر كرمانشاه شده، حركت شده، اما باید توجه داشت كه توسعه شهر با اجرای پروژه‌های كلان عمرانی، گسترش مراكز توریستی و جاذبیت‌های گردشگری و احداث مجموعه سایت‌های تفریحی امكان پذیر است.

استاندار كرمانشاه ادامه داد: پروژه‌ها و طرح‌ها زمانی دارای اثرات مثبت هستند كه مردم خروجی آنرا مشاهده كنند، لذا به هیچ عنوان كوتاهی در اجرای پروژه تلی كابین را نمی‌پذیرم.

حجت ا.. دمیاد با اشاره به اقدامات صورت گرفته جهت واگذاری اجرای طرح تلی كابین كرمانشاه به اداره اوقاف و امور خیریه استان به عنوان مجری طرح، این اقدام را گامی بسیار مثبت و ارزشمند عنوان كرد و گفت: این موضوع از یكسو منجر به حل منابع اعتباری طرح و از سوی دیگر منجر به درآمدزایی مثبت هم برای اوقاف جهت كار خیر و كمك به مستمندین و هم برای شهرداری جهت توسعه فضاها و تجهیزات شهری می‌شود لذا برنامه‌ریزی لازم جهت تحقق سریع این موضوع باید صورت گیرد.

استاندار كرمانشاه خاطرنشان ساخت: از این ظرفیت بوجودآمده باید نهایت استفاده را داشته باشیم زیرا به سود جامعه شهری كرمانشاه خواهد بود.

در ادامه این جلسه مصوب شد، در جلسه‌ای كه بزودی با حضور مسولین دیگر ارگان‌ها و اعضای شورای اسلامی شهر كرمانشاه برگزار می‌شود، روند واگذاری اجرای طرح تلی كابین شهر كرمانشاه به اداره اوقاف و اجرای سریع طرح صورت گیرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز