خبرگزاری کار ایران

شبه‌نظامیان 19 هزار برنج‌كار را در نیجریه از شالی‌زار خود طرد كردند

asdasd
کد خبر : ۸۲۸۱۸

چكیده: «شبه نظامیان نوزده هزار برنجکار را از شمال شرقی این کشور بیرون رانده اند و این در حالی است که عملیات ارتش علیه شبه نظامیان نیز مانع از کار هزاران کشاورز دیگر در مزارع خود شده است.»

مقامات نیجریه ای اعلام كرده‌اند شبه نظامیان نوزده هزار برنجکار را از شمال شرقی این کشور بیرون رانده اند و این در حالی است که عملیات ارتش علیه شبه نظامیان نیز مانع از کار هزاران کشاورز دیگر در مزارع خود شده است.

به گزارش اسوشیتدپرس از مایدوگوری، عثمان زناه Usman Zannah کمیسر کشاورزی نیجریه در ایالت بورنو درباره قریب الوقوع بودن کمبود مواد غذایی در هفته پنجم اعلام وضع اضطراری در منطقه وسیعی از خاک این کشور هشدار داد.
زناه روز سه شنبه به اسوشیتدپرس گفت موانع جاده ای مانع از آن می شود که کشاورزان بتوانند به مزارع خود بروند و آنهایی نیز که در مناطق داخلی هستند نمی توانند برای خرید کود و استخدام کارگر به شهرهای اطراف بروند.
هفته گذشته اعلام شد حدود 19 هزار کشاورز در اوج فصل برداشت 10 هزار هکتار از شالیزارهای خود را ترک کرده اند.
مبارزان اسلامگرا امسال بیش از 15 نفر را در حملات خود در شمال شرق نیجریه به قتل رسانده اند. سربازان دولتی نیز به کشتار دهها غیرنظامی متهم اند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز