خبرگزاری کار ایران

ولایتی در جمع خبرنگاران:

مردم به دولت آینده برای تحقق اهدافش کمک کنند

کد خبر : ۸۲۸۰۳

همانگونه که انتخابات بدون حضور مردم تحقق پیدا نمی‌کرد، بدون کمک مردم نیز امکان موفقیت این دولت نیست.

مشاور بین‌الملل مقام معظم رهبری گفت: مردم همانگونه که با حضورشان تحقق حماسه سیاسی را ممکن کردند، در جهت تحقق اهداف این دولت نیز کمک کنند.

به گزارش ایلنا، علی اکبر ولایتی مشاور بین‌الملل مقام معظم رهبری پس از دیدار با حجت‌الاسلام حسن روحانی رئیس جمهور منتخب در جمع خبرنگاران با اشاره به این دیدار گفت: این دیدار به منظور تبریک به آقای روحانی برای پیروزی در دور اول انتخابات صورت گرفت و لازم بود در این باره دیداری صورت گیرد و من به ایشان تبریک بگویم.

وی افزود: من برای ایشان آرزوی موفقیت کردم و ان شاء‌الله با توجه به تجاربی که جناب دکتر روحانی در حوزه‌های مختلف حکومتی دارند بتوانند کشور را به خوبی پیش ببرند.

این کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ادامه داد: از مردم عزیزمان نیز توقع می‌رود که کار را در اینجا خاتمه یافته تلقی نکنند بلکه به این دولت کمک کنند تا کار مردم با استفاده از این دولت پیش برود.

ولایتی گفت: همانگونه که انتخابات بدون حضور مردم تحقق پیدا نمی‌کرد، بدون کمک مردم نیز امکان موفقیت این دولت نیست.

همچنین ولایتی در پاسخ به سؤالی درباره بکارگیری وی در دولت آینده به عنوان دبیر شورایعالی امنیت ملی سکوت کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز