خبرگزاری کار ایران

شب شعر و موسیقی «انتظار» برگزار می شود

asdasd
کد خبر : ۸۲۸۰۰

این برنامه با هدف ترویج هنر متعهد و موسیقی انتظار و به منظور تعمیق و تبیین ارزش های دینی و معرفت اسلامی برگزار می شود.

ایلنا- تبریز: رئیس حوزه هنری آذربایجان شرقی از برگزاری برنامه ای تحت عنوان شب شعر و موسیقی «انتظار» با محوریت انتظار فرج توسط حوزه هنری آذربایجان شرقی خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، حسن میلانی در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت: این برنامه با هدف ترویج هنر متعهد و موسیقی انتظار و به منظور تعمیق و تبیین ارزش های دینی و معرفت اسلامی برگزار می شود.

وی افزود: بسترسازی برای نشاط اجتماعی و تبیین مفاهیمی چون انتظار فرج و ویژگی های منتظر واقعی از اهداف برنامه های این چنینی است.

رئیس حوزه هنری آذربایجان شرقی گفت: در برنامه شب شعر موسیقی «انتظار» با مشارکت 80 هنرمند برنامه های متنوعی شامل اجرای ارکستر مجلسی، گروه کر، گروه موسیقی ایرانی، آذربایجانی و دف نوازی خواهد بود.

میلانی خاطرنشان کرد: قطعاتی چون «انتظار» و «بگو کجایی» در مدح امام زمان (عج) توسط گروه ارکستر مجلسی اجرا خواهد شد و قطعات «ای ایران»، «وطن» و «خوشه چین» هم توسط گروه های کر، آذربایجانی و ایرانی اجرا خواهد شد.

این برنامه ساعت 18 روز یکشنبه 2 تیر ماه با حضور هنرمندان وابسته به حوزه هنری و خانواده های آنان در محل سینما قدس تبریز برگزار خواهد شد.

 

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز