خبرگزاری کار ایران

ارزش معاملات فرابورس 9.3هزار میلیارد ریال رسید

کد خبر : ۸۲۷۷۹

در میان بازارهای فرابورس 408.8 میلیون سهم و اوراق توسط سهامداران خرید و فروش شد و این حجم معاملات به مبادله عمده 349.3میلیون سهم پالایش نفت شیراز به ارزش 8.9 هزار میلیارد ریال متعلق بود.

در معاملات امروز بازارهای فرابورس، 408.8 میلیون سهم و اوراق به ارزش 9.3هزار میلیارد ریال در 12هزارو 43 نوبت دست به دست شد.

به گزارش ایلنا، در میان بازارهای فرابورس 408.8 میلیون سهم و اوراق توسط سهامداران خریدو فروش شد و این حجم معاملات به مبادله عمده 349.3میلیون سهم پالایش نفت شیراز به ارزش 8.9 هزار میلیارد ریال متعلق بود. شاخص فرابورس هم با 1.34درصد افزایش به 564.74 واحد رسید.

پس از آن خریدو فروش 13.3میلیون سهم هلدینگ صنایع معدنی خاورمیانه به ارزش87.5 میلیارد ریال بیشترین حجم معاملات را در میان شرکت های فرابورسی به خود اختصاص داد. از سوی دیگر کمترین حجم معاملات به دادو ستد 311سهم مرجان کار تعلق گرفت و در پایان معاملات با رشد 1.4درصدی قیمت هر سهم به نرخ 7903ریال رسید. 

در عین حال بیشترین رشد قیمت به پالایش نفت شیراز، مهندسی صنعتی روان فناور،صنعت روی زنگان، بیمه سامان و بانک گردشگری تعلق داشت و بیمه میهن و سرمایه گذاری مسکن شمال شرق کمترین رشد قیمت را کسب کردند.

از طرفی در بازار ابزارهای نوین مالی که هر برگه آن به ارزش یک میلیون ریال خرید و فروش می شود، بیشترین حجم معاملات را سه نماد اجاره امید، 32 هزارو 490 برگه، گواهی سپرده انصار31هزارو 770 برگه و مشارکت نارنجستان 26هزارو 510برگه داشتند.

طبق پیام ناظر بازار، نماد معاملاتی شرکت مجتمع سیمان غرب آسیا و بانک خاورمیانه برای برگزاری مجامع عمومی عادی سالانه و فوق العاده متوقف شد. از سوی دیگر نماد معاملاتی شرکت پالایش نفت شیراز، صنایع پتروشیمی زنجان و اوراق اجاره لیزینگ جامع سینا معامله شد.

افزون بر این هر برگه امتیاز تسهیلات مسکن با افت قیمت روبرو بود و بیشترین کاهش قیمت به امتیاز تسهیلات مسکن آبان 89 اختصاص داشت و با افت 2.4درصدی هر برگه به نرخ 470هزارو6 ریال رسید.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز