خبرگزاری کار ایران

با حضور رئیس جمهور در شهر جدید هشتگرد:

10 هزار واحد مسکن مهر افتتاح و به بهره برداری رسید

asdasd
کد خبر : ۸۲۷۶۹

45 هزار واحد مسکن مهر تا آذرماه امسال در مقاطع مختلف به متقاضیان واگذار می شود/ قطار شهری کرج- هشتگرد در آینده ای نزدیک افتتاح راه اندازی می شود.

ایلنا: صبح امروز با حضور محمود احمدی نژاد رئیس جمهور، علی نیكزاد وزیر راه و شهرسازی، غلامحسین الهام سخنگوی دولت، اصغر عربیان استاندار البرز و معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری البرز، 10 هزار واحد مسکن مهر افتتاح و به بهره برداری رسید.

به گزارش ایلنا در کرج، وزیر مسکن و شهرسازی در حاشیه این مراسم از واگذاری 45 هزار واحد مسکن مهر شهر جدید هشتگرد خبر داد و گفت: 45 هزار واحد مسکن مهر تا آذرماه امسال در مقاطع مختلف به متقاضیان واگذار می شود.

علی نیکزاد با بیان اینکه واحدهای مسکن مهر به صورت مرحله ای 5 هزار واحدی واگذار می شود، اظهار داشت: مسکن مهر یکی از پروژه های مهم دولت های نهم و دهم بوده است که توانست در طول این سال ها بسیاری از مردم با درآمد پائین را خانه دار کند.

وزیر راه و شهرسازی همچنین در حاشیه این افتتاح، از تسریع در راه اندازی قطار شهری کرج- هشتگرد در آینده ای نزدیک خبر داد.

گفتنی است در این مراسم محمود احمدی نژاد كلید یكی از این واحدهای مسكونی را تحویل مالك آن داد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز