خبرگزاری کار ایران

روز شنبه ۸ تیرماه در تالار مولوی؛

حسینی مهر برای نمایش «هراکلس5» بازیگر انتخاب می‌کند

asdasd
کد خبر : ۸۲۷۴۴

گزینش در حضور جمع و با ایجاد فضایی مفرح و تئاتری میان علاقه‌مندان انجام خواهد شد و انتخاب‌ها از دل اجرایی که توسط افراد شکل می‌گیرد به سلیقه کارگردان اتفاق می‌افتد.

 ایلنا: گروه تئاتر شش به سرپرستی ناصرحسنی‌مهر روز شنبه (8 تیرماه) به منظور جذب بازیگر برای اثر جدید خود «هراکلس5» نوشته هاینر مولر ازعلاقه‌مندان این حرفه گزینش به عمل می‌آورد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، حسینی‌مهر ضمن اعلام این خبر گفت: این گزینش روز شنبه 8تیرماه ساعت 2 بعد از ظهر در تالار مولوی برگزار می‌شود و من با انجام این کار تلاش می‌کنم توجه خود را همچون اثر قبلی خود به نیروی جوان و مستعد نشان بدهم. هنرمندانی همچون دکتر رفیعی و حمید پورآذری هم از جمله دوستانی هستند که برای سامان تئاتر کشور تکیه خود را بر این نیروها معطوف کرده‌اند.

وی افزود: جوانان علاقه‌مند به تئاتر باید توجه داشته باشند این هنر را تنها در دانشگاه آموزش نمی‌بینند بلکه باید با حضور در گروه‌های تئاتر مفاهیم را بیاموزند و این عمده رویکرد من برای اعلام این فراخوان محسوب می‌شود.

وی با تاکید بر اینکه گزینش طبق رویه متداول انجام نخواهد شد، تصریح کرد: گزینش در حضور جمع و با ایجاد فضایی مفرح و تئاتری میان علاقه‌مندان انجام خواهد شد و انتخاب‌ها از دل اجرایی که توسط افراد شکل می‌گیرد به سلیقه من اتفاق می‌افتد.

حسینی‌مهر با اشاره به ویژگی‌های مورد نیاز علاقه‌مندان اظهار کرد: هیچگونه شرایطی برای دوستان علاقه‌مند در نظر نگرفتیم و فقط حضور آن‌ها برای ما اهمیت دارد چون این خود من هستم که از دل اجرا تشخیص می‌دهم کدام‌یک جوهر اجرا روی صحنه را دارد.

نمایشنامه «هراکلس 5» اقتباسی از «هراکلس» اثر اوریپید است که هاینر مولر آن را در سال 1966 نوشته و حسینی مهر قصد دارد بهمن‌ماه سال جاری این اثر را در تماشاخانه ایرانشهر روی صحنه ببرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز