خبرگزاری کار ایران

شهردار تبریز:

با مصوبه اخیر مجلس همچنان به فعالیت خود ادامه می دهم

asdasd
کد خبر : ۸۲۷۴۰

باتوجه به مصوبه اخیر مجلس شورای اسلامی در 19 خرداد ماه سال جاری، مبنی بر آغاز به کار شوراهای چهارم به فاصله یک ماه پس از تنفیذ حکم ریاست جمهوری جدید، شهردار هم تا زمان استقرار قانونی و رسمی شورای چهارم و انتخاب شهردار جدید از سوی این شورا، به مسوولیت و خدمت خود ادامه می دهد.

ایلنا-تبریز:شهردار تبریز تأکید کرد: انتخاب شهردار یکی از وظایف اصلی شورای چهارم است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، علیرضا نوین در پاسخ به سوال خبرنگاران درخصوص تداوم یا پایان دوره مدیریتی وی با وجود اتمام دوره شورای سوم و روی کار آمدن شورای جدید همچنین افزود: با توجه به مصوبه اخیر مجلس شورای اسلامی، تا زمان استقرار رسمی شورای چهارم، به عنوان شهردار تبریز به خدمت خود ادامه خواهم داد.

وی خاطرنشان کرد: اگرچه پیش از این و در کنفرانس مطبوعاتی خود در دهه فجر سال 91 اعلام کرده بودم که با پایان دوره شورای سوم تبریز از مسوولیت خود استعفا داده و دست شورای چهارم را برای انتخاب شهردار جدید باز خواهم گذاشت با این حال با توجه به مصوبه اخیر مجلس شورای اسلامی در 19 خرداد ماه سال جاری، مبنی بر آغاز به کار شوراهای چهارم به فاصله یک ماه پس از تنفیذ حکم ریاست جمهوری جدید، شهردار هم تا زمان استقرار قانونی و رسمی شورای چهارم و انتخاب شهردار جدید از سوی این شورا، به مسوولیت و خدمت خود ادامه می دهد.

وی با قدردانی از حسن اعتماد و حمایت های شوراهای دوم و سوم تبریز در طول 8 سال گذشته به تیم مدیریتی خود، این اعتماد و حمایت ها را زمینه ساز توسعه، پیشرفت و آبادانی چشمگیر تبریز نسبت به دهه های قبل ارزیابی کرد و گفت: تا شهریورماه و بر اساس قانون به وظیفه خود در قبال شهر و شهروندان تبریزی به عنوان شهردار تبریز عمل خواهم کرد.

نوین در عین حال افزود: بی تردید شورای چهارم پس از بررسی های لازم روی گزینه های احتمالی و مورد نظر خود برای واگذاری پست شهرداری تبریز در دوره جدید، شهردار منتخب خود را معرفی خواهد کرد.

شهردار تبریز ابراز امیدواری کرد در سایه مشارکت و همدلی مردم، شورای شهر و مدیران شهری، زمینه برای تحقق آرمان ها و اهداف مورد نظر در توسعه شهری فراهم گردد.

نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی یکشنبه 19 خردادماه خود طرحی را تصویب کردند که بر اساس آن مقرر شد ملاک شروع به کار شوراهای اسلامی چهارم، یک ماه پس از تنفیذ حکم ریاست جمهوری باشد.

این در حالی است که مصوبات دوره سوم شوراها تا 24 خرداد ماه برای شهرداران لازم الاجراست و از 24 خرداد تا 12 شهریور، شوراهای اسلامی نمی توانند مصوبه ای برای شهرداران داشته باشند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز